Gå til innhold

I morgen begynner villris-kuren igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i kveld må jeg spise opp 2 Twix, 1 stor pose potetgull og en halv kilo sjokoladepudding!!! Det blir deilig!! Regner med å ha spybøtta parkert ved siden av senga i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he.....jeg sitter her i senga mi nå, under go & varm dyne, med pc på fanget, tv`en på og en STOOOR godteskål, med masse digg fra Sverige:-) Er egentlig kvalm allerede jeg......men må tvinge i meg litt mer Toblerone;-)))

Rart at jeg ikke går ned i vekt gitt....:-/

Skrevet

Hehe.. men du koser deg?! Det er det som er livet veit du... ikke evig slankekur! Ja.. det er greit å være fornøyd med seg selv...av og til... Men alt med måte...alt til sin tid og så videre!!!

Skrevet

Egentlig så er jeg glad for at jeg har litt å gå på nå, kommer fort nok den dagen da matlysten er fraværende tenker jeg.....og da er det mer krefter i en kropp som har litt former.....tross alt!

Skrevet

Jepp! Blir som å forberede kroppen på en hard, kald vinter. Kos deg alt du orker du!

Skrevet

Jepp! Du og;-))

Skrevet

Jeg begynner på tirsdag.....!!!.

Foresten min mor har slanket seg hele livet og blir bare tykkere og tykkere:-)))

Skrevet

Nettopp!!! Synes alle som har slanket seg blir tykkere alikevel etter en stund..........det gjør igrunn jeg også da, selv uten slankekur;-)))

Skrevet

He, he - akkurat sånn jeg pleier å slanke meg! Begynne i morgen, og bruke resten av i dag på å unne meg ALT det jeg ikke kan spise i morgen. Ganget med 3. Da mister jeg lysten på det meste av det i et par uker, og det blir mulig å holde ut kjip slanking en stund. Nyt resten av kvelden, synes ikke det høres så mye ut, jeg...

Skrevet

Da er vi jo opp til fler som skal prøve å holde en "strammere" linje utover! Må vel se smekre ut til modenfesten:)

Skrevet

Snulder: Apropos "greit å ha litt å gå på utover vinteren" ....sikkert bra å fylle på med litt villris da, he he he...

PS: Jeg kommer som jeg er på festen :)

Skrevet

Jeg MÅÅÅÅ slanke meg! Buksa jeg kjøpte var bittelitt trang.... Og jeg skal bruke den på SØNDAG!!!

Noen som kan trylle????

Ikke???

Bare bittelitt ihvertfall............???

Skrevet

Inni minni iksi tiksi taksi

erle perle piff paff puff

passer den bedre nå?

Skrevet

Vet ikke ;-)

Har ikke åpna kofferten enda.... Men satser på at du er Magica fra Tryll ;-))))

Skrevet

He he he, eller Cruella de Ville!

Skrevet

Ja!!!! ;-) *ler høyt her*

Skrevet

Kjedelige dere er da? Her har jeg nettopp spist brownies og is til frokost! Livet er alt for kort til å spise bare sunt og kjedelig hele tiden ;-)

Skrevet

Jeg har begynt allerede jeg, men likevel sitter jeg her og spiser sokolade.

Men det er mørk sjokolade med apelsinsmak, og det er jo sunt og fullt av antioksydanter.

Sist uke spiste jeg ogsålitt sjokolade på mandagfen, men likevel gikk jeg ned 1/2 kilo. Jeg skal derfor teste ut denne uken også, om det faktisk går an å gå ned selv om man spiser sjokolade BÅDE i helgen/lørdag og på mandag.

Må jo ha litt vitenskapelighet med i slankeprosjektene...

Skrevet

Mørk sjoko er jo rene helsekosten det da. Kos deg! Mulig du kan spise litt sjoko hver dag vet du ;-) Sånn i vitenskapens navn....

Skrevet

Det rare er at den gang jeg var virkelig slank (les syltynn & mager) så spiste jeg sjokolade og drakk cola hele dagen på jobb ( altså mens jeg jobbet;-) Hadde alltid sjokolade i skuffen og iskald cola i kjøleskapet på kontoret mitt - alltid! Nå når jeg spiser sjokolade hele dagen, men ikke drikker fullt så mye cola, og er i farta hele tiden, bare sveller jeg......hm.....La Perla - Du som er forsker - forsk litt på dette da du:-)))

Skrevet

Ja, jeg tror på det å holde maskineriet i gang. Frem til jeg ble gravid med nr 2 var jeg direkte mager, og ja, jeg spiste godter hver eneste dag. Det gjør jeg jo i og for seg fortsatt også, men ikke like slank akkurat, men DET skyldes hormoner... Det er nå min teori da ;-) Tror nesten jeg må ta en brownies til. Det ble så veldig mange igjen fra sist treff for Phantomet hadde jo bakt DEN nydelige sjokoladekaken og dermed var det jo nesten ingen som giddet å spise mine brownies da. Så det er egentlig DERES feil dersom browniesen nå legger seg på ribbeina mine altså... For at dere ikke var på treff ;-)))))

Skrevet

Sukk.......jeg vil også ha brownies.....Tror jeg må stikke innom og kjøpe noen ferdiglagde etterpå!

Skrevet

Kaster over noen brownies til både søsteren din og deg, jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...