Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 lure på hva dere har kjøpt og hva dere mener om simo duo vogn.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Fikk baby i desember i fjord, kjøpte en Simo Rival Duo. Simpelthen elsket den!!
muha Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Har også kjøpt Simo duo vogn, men har jo ikke fått brukt den enda da jeg har termin i midten av november. Synes vogna virker veldig bra. Romslig bag nå når vinterkulda setter inn, vindtett og vanntett. I tillegg synes jeg den virker veldig lun i forhold til mange av de mer hyper moderne vognene.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Er helt ok, egentlig litt sånn safe og fornuftig vogn. Men har liksom noe i mot useende på den skyggen. Liker ikke at den tipper oppover på et vis.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har Simo kombi til vesla,og elsker vogna.Føler hun ligger godt og behagelig oppi der.Den er super å trille.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 hadde simo kombi sist og har kjøpt simo duo nå.. Beste alternativet for oss.. elsker de vognene..
*Joa* Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Helt enig med gutsbestebarn om kalesjen på simo duo rival:) Trodde det var bare meg med slike sære meninger:) Men den nye duo vogna til simo har "ordentlig" kalesje. Jeg har for øvrig kjøpt brio sin duo vogn da jeg ikke liker "knekken" på styret til simovognene. Bedre med teleskopregulering. Men selve duo prinsippet er jo det samme. Bedre enn kombi synes nå jeg.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 synes kombi ble for stort jeg, derfor ble d duo.. kombi er ca 5 kg tyngre ennn duo. har litt å si syns jeg. gleder meg til å begynne å bruke den nye duo vogna mi
To gutter og en jente Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes de er pene, men alt for store og tunge. Hadde det til forrige og var veldig misfornøyd. I tillegg til at den var stor og tung (iallfall med tanke på løft inn og ut av bil + opp trapper) ble den fort slarkete i håndtaket og knirkete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå