Gå til innhold

Skal dere på mange julebord i år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 2 med venner og et slags julebord hjemme hos foreldrenee mine med hele familien, svigers osv...

Skal bli hyggelig :))

Må øve litt mer på flaske da- siden jenta mi bare tar av meg ennå. Men det er fremskritt, for jeg jobba lenge for å få henne til å ta den i det hele tatt!

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på et slags julebord på fredag. Skal på et venners venner julebord og et julebord med jobben i desember.

Skrevet

Jeg skal bare jobbe på julebord jeg.. :)

Blir godt å komme seg ut og på jobb igjen, selv om mini ikke er så gammel.. Men min mor skal passe og han sluker flaske så det blir ikkeno problem :)

Så får jeg snike meg til litt gooood mat :)

Skrevet

Bare ett! Men det er bedre enn i fjor da det ikke ble noen for gubben glemte å melde oss på!

Skrevet

Skal vel på 2 ja.. Ett med DIB og ett med håndballen

Skrevet

3 julebord, min jobb, hans jobb og ett med de jeg har gått på bimtreff med.

Skrevet

Skal være med sambo på julebord med jobben hans, og så håper jeg at jentegjengen får til et julebord i år også :) Julebordet med sambo blir vel første gang jeg er ute på veldig, veldig lenge, både gleder og gruer meg :)

Skrevet

Skal på ett foreløpig :-) Lukas er da 2 dager under 3 mnd! Mamma kommer til Harstad fra Oslo for å passe han :-) Kommer vel til å ramle under bord og stoler er så lenge siden sist :-)

Skrevet

Se der ja :)

Blir nok bra for oss husmødre å få luftet oss litt =)

Kos dere!!

Skrevet

3 julebord på meg.Ett med danskebåten...(blir sliten bare jeg hører ordet,hihi) Et med jobben til gubben og et med bare gale jenter:)

Skrevet

Blir vel 2, ett med jobben og ett hos noen venner. Skal bli deilig å komme seg ut litt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...