Mathoka Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Har dere vært i Farmandstredet da? Var jo bare sååååå flott med alle de nye babyklær- og lekebutikkene!!! Endelig har Polarn O`Pyret kommet til oss også =) =) =)
Hmmmmmm Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 har ikke varit der æn, ska ditt imorgon.. men har hørt att det har blivit kjempe fint og så...
Mathoka Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg synes iallefall det!!! Men har vært veldig fullt med mennesker der da, så litt slitsomt med barnevogn, kan man si =)
Hmmmmmm Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 får se ner jeg kommer ditt imorgon vad jeg syns da. håper jeg finner noe og jeg har bruk før.. hehe.
*Mustang Sally* Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, der har jeg vært. Det var 4 nye barnebutikker + at Barnas hus har åpnet på heimdal. Der Rimi lå ved siden av skeidar. Også må vi ikke glemme Jungelby (Lekekand). Den har åpnet på Korten:-)
Hmmmmmm Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 blev ikke att jeg var der i da.... men ska ditt i morgon håpper jeg om ikke gutten fortfarande er syk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå