Gå til innhold

Dere Tønsberg/ omegn-jenter...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært i Farmandstredet da? Var jo bare sååååå flott med alle de nye babyklær- og lekebutikkene!!! Endelig har Polarn O`Pyret kommet til oss også =) =) =)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke varit der æn, ska ditt imorgon..

men har hørt att det har blivit kjempe fint og så...

Skrevet

Ja, jeg synes iallefall det!!! Men har vært veldig fullt med mennesker der da, så litt slitsomt med barnevogn, kan man si =)

Skrevet

får se ner jeg kommer ditt imorgon vad jeg syns da.

håper jeg finner noe og jeg har bruk før.. hehe.

Skrevet

Ja, der har jeg vært. Det var 4 nye barnebutikker + at Barnas hus har åpnet på heimdal. Der Rimi lå ved siden av skeidar.

 

Også må vi ikke glemme Jungelby (Lekekand). Den har åpnet på Korten:-)

Skrevet

blev ikke att jeg var der i da....

men ska ditt i morgon håpper jeg om ikke gutten fortfarande er syk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...