Gå til innhold

I går kjøpte vi drømmesenga til lillegutt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og sikla på den leeeeeeenge, og i går klinte vi til. Skulle egentlig bare på babyshop for å bytte noe vi hadde fått i gave, men vi klarte ikke å holde oss lengre, så nå er den i hus :) Og den er så fin!!! Har satt den opp allerede, så den skal stå klart på rommet hans. (Med fare for å "irritere" alle de som har angst for å begynne tidlig med ting - liker å kose meg med disse innkjøpene jeg da :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da. Har selv begynt å handle sånn småttom. Har ikke termin før i mars, og hadde egentlig ingen planer med å starte innkjøp før ETTER nyttår, men slik ble det ikke. Har kjøpt både stellebord, bilstol og bæresæle. Disse tingene var på salg og da tenkte jeg at det kunne være greit å spare en tusen lapp tilsammen. Den kan jeg kjøpe noe annet fint for:) Ellers så kommer jeg også til å kjøpe seng snart. Den er på tilbud på barnas hus i trondheim ut oktober, og jeg synes den er nyyydelig. Så står den i stil til stellekommoden.. Men jeg har ikke begynt å montere noe enda da. men så er ikke barnerommet klart heller da siden vi pusser opp i 2.etasje. Men det er fint å starte tidlig synes nå jeg. Da blir det ikke et stress i slutten og man kan spare penger også. Og ikke minst så trenger man ikke blakke seg helt rett før fødselen fordi man må kjøpe alt med en gang:)

Skrevet

Hei.

Jeg har også kjøpt og monttert babyseng til gutten. Har vasket madrass, dyne og pute og lagt oppi også. Men har ikke hatt på laken og sengetøy enda da. Vil at dette skal være nyvasket når babyen kommer. :-)

Også har jeg kjøpt bilstol.

Så jeg mangler vogn, kommode, håndduker, vaskekluter, litt klær, vognpose, vippestol, tepper og litt mer tenker jeg. Men har iallefall begynt.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...