Gå til innhold

Høytid i kirka :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjedde en kjenning av meg:-)

Mor hadde med seg sin 3,5 år gamle sønn i kirka i juletider, og satt oppe på galleriet.

Sønnen satt og hørte nøye etter hva presten talte om.

Så kommer presten til denne linja: "Herre, hør vår bønn" Hvorpå da gutten svarte høyt og tydelig : "eg høre deg!!!!!" :-)

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

hehe..........:=) den var morsom

minner meg veldig om en historie fra min kusine og hennes to sønner. dette skjedde da han eldste gikk i første klasse. det var sommer avslutning i kirka, og min kusine hadde med seg sin yngste som da var tre år. når de da skal lege sangene opp så det lyser på veggen og alle ser det, roper han på tre år ut i hele kirken: åh sjekk hulken.

syns det er en utrolig bra historie, og jeg ler like mye ennå. det er nå tre år sia.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min bestefar har masse gode historier på lager som han har fortalt opp gjennom barndommen min, og jeg husker spesielt en av dem.

Hele familien hans var i kirken en søndag, deriblant hans lillesøster Synnøve som var vel 4 år den gangen. Hun måtte så forferdelig tisse, dette var like før bønnen (eller hva som da skulle skje), så mora hadde sagt at da måtte hun skynde seg noe veldig slik at hun var tilbake til bønnen begynte. Dessverre begynte den raskere enn antatt, så da presten ropte ut i menigheten: "Syndere, syndere hvor går De hen...?"

Synnøve roper da på vei ut av kirka: " Ut å tisse, kommer snart igjen!"

Lett å tro at presten ropte på Synnøve istedenfor syndere når man er 4 år og veldig tissetrengt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...