Gå til innhold

Må forlovernes barn inviteres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte oss borgelig over nyttår, kun med foreldre,søsken me barn og forloverne. Må vi invitere barna til forloverne også? Vi skal kun ha middag, kaffe og kaker etterpå. Ønsker ikke noe mere festligheter utover d.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei d syns eg ikkje, vi komme ikkje til å invitere forloverne sine barn..ska bare ha søsken som e små, ellers ingen barn i vårt bryllup..

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke behøvs.. Nå har ingen av forloverne våre barn, så vi slipper det dillemmaet, men tror ikke vi hadde invitert barna uansett om de hadde hatt.. Ber jo ikke barn til andre venner heller..

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei da.... Min forlover har 1 barn som ikke blir invitert, de eneste barna vi skal ha er de vi er tante og onkel til :-)

Skrevet

Syns ikke dere trenger det. Min forlover har 2 gutter på 2 og 4 år, men vi inviterer ikke de... Har fått mange spm fra andre med barn, men har sagt at vi ikke ønsker det. De aller fleste respekterer det!

Skrevet

Vi kommer ikke til å invitere barna til forloverne. Vi skal kun ha egne barn og tantebarn.

Skrevet

Viss dere skal ha stille og rolig bryllup der familiebarn også er med, føler jeg det er naturlig at forlovernes barn også er med. E forlover er ens beste venn, og da er det naturlig at dere har mye omgang med barna deres også. Skjønner ikke problemet egentlig, føler bare at ungene til forloverne burde fått invitasjon også......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...