Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Skal gifte oss borgelig over nyttår, kun med foreldre,søsken me barn og forloverne. Må vi invitere barna til forloverne også? Vi skal kun ha middag, kaffe og kaker etterpå. Ønsker ikke noe mere festligheter utover d.
Happy H Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Nei d syns eg ikkje, vi komme ikkje til å invitere forloverne sine barn..ska bare ha søsken som e små, ellers ingen barn i vårt bryllup..
jente,jente, ? Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, det syns jeg ikke behøvs.. Nå har ingen av forloverne våre barn, så vi slipper det dillemmaet, men tror ikke vi hadde invitert barna uansett om de hadde hatt.. Ber jo ikke barn til andre venner heller..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Nei da.... Min forlover har 1 barn som ikke blir invitert, de eneste barna vi skal ha er de vi er tante og onkel til :-)
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Syns ikke dere trenger det. Min forlover har 2 gutter på 2 og 4 år, men vi inviterer ikke de... Har fått mange spm fra andre med barn, men har sagt at vi ikke ønsker det. De aller fleste respekterer det!
sussa4 Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Vi kommer ikke til å invitere barna til forloverne. Vi skal kun ha egne barn og tantebarn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Viss dere skal ha stille og rolig bryllup der familiebarn også er med, føler jeg det er naturlig at forlovernes barn også er med. E forlover er ens beste venn, og da er det naturlig at dere har mye omgang med barna deres også. Skjønner ikke problemet egentlig, føler bare at ungene til forloverne burde fått invitasjon også......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå