Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 på en måte føler jeg meg gravid, men på en annen måte tror jeg at det bare er noe jeg innbiller meg... Det er to ganske nære venner va meg som er gravide nå og jeg kjenner jeg er litt sjalu. Kunne ønske det var meg liksom... Men så har jeg ikke fått mensen enda, venter og venter og venter. Vet ikke om det uteblir for de jeg venter så mye eller for at det er en liten spire i magen min. Vi har jo ikke direkte prøvd, men vi har ikke brukt noe prevansjon. Det som skjer det skjer liksom... Jeg ammer ganske mye, men ikke på natten. Jeg har ett fantastisk barn på snart 11 månder... Vet ikke hva jeg skal tro. Jeg fikk mensen når barnet mitt var 8 månder, den 10 den månden. Den har ikke være regelmessig i det hele tatt men nå er det den 22.... det er jo litt treigt. Jeg merker også at jeg er veldig trøtt om dagen slik jeg var sist, men ikke noe kvalm eller noe...men det var jeg alldri sist heller.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, lurer påom jeg bare innbiller jeg det for jeg har ett sterkt ønske om det liksom... hva tror dere da?
*Lissi* Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Ta en test du. Eneste måten du kan være sikker:-)
glad_jenta Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 jeg også gikk slik.gikk 7 uker mellom 1. og 2. mens. var masse trøtt å flere symptomer. tok masse tester.alle neg. mensen kom jo tilslutt da. uregelmessig ja mersom... ( har sønn på 7 mnd) du får ta en test å sjekke:) lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 hm ja den har ikke kommet enda... og jeg føler det bare dukker opp flere symtomer hele tiden... men jeg tør liksom ikke ta en test for da føler jeg at jeg tror jeg er gravid og da kanskje jeg vil bli skuffet hvis jeg ikke er det... venter noen flere dager og ser om den dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå