hønsemor Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har i hele dag hatt menssmerter som har kommet og gått. Det hadde jeg sist gang jeg var gravid også, men det var dagen før og samme dagen jeg fødte. Jeg har hatt litt mensmurringer sist uke også, men det var liksom så lite at jeg ikke tok særlig notis av det. I dag er det mer. Merker at jeg begynner å kjenne igjen følelsen av rier bare at det er mye mye mye mye mye svakere! Er det andre som har hatt det sånn? Og er det vanlig med slike smerter så tidlig? Jeg er jo i uke 37 nå... Håper på svar og håper ikke noe er i gjære (pappaen er på reisejobb...)!
Brillemamma Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg hadde det også sånn fra uke 37 ca. Jordmor sa det var modning.. Jeg gikk iallefall helt til dagen før termin før noe skjedde. Så det trenger ikke bety at noe skjer nå med det samme. Lykke til! Klem:)
Mayken Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Har selv hatt det sånn i en uke nå. er 38+0 i dag. Jordmor sa at det var modning på gang, men at det fortsatt kan ta flere uker før det skjer noe mer.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 jeg har fikk det sånn i dag. slimproppen gikk vist på fredag og så har jeg hatt litt mensen muring i går. og nå er det gangske mye mensensmerter. hm.. men jeg er bare i uke 36. og så har det på en måte blitt bedre plass i magen. akurat som om jeg får puste bedre. er det sånn for dere også??
Mayken Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Snart alenemamma: Det kan jo være at hodet ha festet seg, da synker magen litt og man kan føle at det har blitt bedre plass og lettere å puste. Hos meg er hodet festet, men kan ikke si jeg merker noe særlig forskjell.
Tullemor til 2 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Er i uke 37 jeg også og har hatt det sånn i minst en uke. Det kommer og går, og jeg har masse skikkelig vonde kynnere hver eneste kveld. Æsj. Er ordentlig lei!
hemmeligvemmelig Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg hadde ikke kjent igjen en menssmerte om den satt på nesen min. Her står overraskelsene i kø, så jeg er ganske spent på tiden som kommer egentlig... haha Ser for meg at jeg tror jeg har menssmerter, men så er det egentlig rier også føder jeg på Spenst ellerno.
hønsemor Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2006 Takk for mange fine svar. Var i badekaret med gutten min i ettermiddag og da ble det litt bedre med menssmertene. Kanskje litt dumt med disse modningssmertene for en begynner kanskje å vente at noe skal skje og så gjør det ikke det på lenge. Hmmm... Jeg kan jo håpe på at jeg slipper å gå så lenge over termin da. Jeg gikk 9 dager med forrigemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå