Trollmora Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 ..i håndveska mi: 72 kroner i småpenger (jøss, når havna de der) 1 legokloss 1 smokk trådløs til mobiltlf en regning på 440 som må betales til uken 2 betalte regninger 1 lebestift 2 gl neglelakk 2 tusjer 1 ødelagt kulepenn 1 blyant 1 kulepenn som virker 3 kupongkort som har noen klipp igjen på hver Mor&barn undersøkelsen som skulle vært fyllt ut for flere uker siden 3 cd`er m film 3 åpnede pakker m tyggis rusk og kjeks smuler Lommebok og 7.sans har jeg jo der bestandig ) I arbeidssekken fant jeg i tillegg 1 stor pose uåpnet NonStop (jippi) toalettpung 1 halv pakke Gjendekjeks (barna er jo aldri med på jobb) Diverse papirer i 3 mapper Phu - bra å få oversikt
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Bortsett fra NonStopen som ville ha vært tom og at regningen nok skulle ha vært betalt forrige uke, så kunne det ha vært veska mi...
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg ser for meg den megastore veska jeg da!! Hvordan har du fått plass til alt dette? Jeg ga opp håndvesker for maaange år siden... fant jo aldri det jeg skulle ha oppi der uansett!!! Så nå er jeg avhengig av dyyyype lommer:) Nøkler, lommebok og mobil roter jeg alltid bort samma søren!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 I min veske fant jeg: Nøkkelknippet 3 tamponger 1 bind lommebok lipgloss and thats it!!! Men så har jeg helt ny veske også da, så jeg har ikke rukket å fylle opp ennå. Den andre vesken som jeg har brukt en stund, orker jeg ikke begynne å titte i engang:-/
Urtete Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Guuuuud, i min er det så ille at jeg ikke orker å se engang..... Skulle egentlig tatt en opprydning, men det blir nok ikke i dag... I mårå, i mårå, men ikkje i dag..... trallalala
Reveenka Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Huffameg, nå satte du fingeren på et ømt punkt... veska mi ser ut som et jordskjelvområde, er jeg redd. I tillegg til alt rotet fungerer den også som stelleveske, så det ligger nok et par bleier oppi der også...c",)
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Bruker bare stelleveska for tida.... De andre veskene står bare der.... og ser på meg.... og tenker "vet du hva som er her???".... Og nei egentlig så vet jeg ikke det.... Hahahaha
Gummelillan Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Mine unger tror stelleveske er synonym for veske.... Har aldri sett moren bruke annet stakkars og omtaler derfor vanlige vesker som stellevesker ;-) Kanskje på tide at jeg får meg ett liv utenom ungene...?
Babyonboard ;-) Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe... Kanskje det kanskje ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå