Gå til innhold

fødselsgave?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere av pappan til barnet dere fødte?

Fikk ingen ting jeg,jenta vår er nå 3 mnd,gitt opp å håpe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk en blå bamse der det stod kosbamsen min.. var til oss begge da.. og så fikk jeg 2dvd filmer.. og tassen fikk en kjempegedigengigastor bamse!

pluss verdens skjønneste gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikkeno jeg gitt. Forventa ikke no og ville ikke ha noe heller :)

 

Men nå pleier ikke vi å kjøpe så mye gave på ulike anledninger da. Ikke på Valentine, ikke på dagen vi ble sammen, ikke på forlovelsesdagen og heller ikke på bryllupsdagen. Her i huset holder det i lange baner med bursdag og jul - vi er enige om det begge to - så er nok derfor vi heller ikke så no poeng i eller følte det var noe behov for gave etter fødslen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde snakka om det på forhånd, og jeg ønsket ikke no fødselsgave. Gave stor nok å bli foreldre.

Samme dag som knøttet kom til verden, kjøpte han en blå kosebamse til knøttet og en eske med mokkabønner til meg =0)

Elsker mokkabønner =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde laget en kurv med blomster, sjokolade, champange, kjeks og masse ulike typer ost/ brie osv. Jeg elsker brieost og savnet det nemlig hele svangerskapet, så det var en flott gave. I tillegg fikk jeg et kjempefint smykke, og et smykkeskrin. Og gutten vår fikk flere søte antrekk av pappan sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et nydelig gullsmykke med en sten på.

I tillegg skal jeg få spa behandling:-) Det gleder jeg meg til:-)

Så fikk vi jo verdens nydeligste datter da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk verdens nydeligste datter. Hun er helt perfekt! og det beste jeg kunne få. Jeg hadde sagt i fra til sambo at jeg ikke ville ha noe... og hadde nok blitt litt små irritert om jeg hadde fått en dyr gave...siden vi ikke hadde så mye penger akkurat da..ville heller kjøpe noe til babyen...

 

forresten, fikk en pose med lakaris da... etter en stund... så det var jo greit..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg fikk Peter fikk jeg et nydelig anheng i hvitt gull med diamant. Da jeg fikk Sofie fikk jeg et anheng i hvitt gull med tre hjerter med små diamanter i, ett hjerte fra hvert av barna og ett fra sambo, som han sa...Fikk smykkene dagen etter fødsel begge gangene. I tillegg hadde han vært ute og shoppet hentesett til barna mens jeg lå på sykehuset..

 

Forventet absolutt ikke å få noe, men har en kjæreste som er veldig glad i å overraske meg med gaver og blomster.. Og den gleden vil jeg ikke ta fra ham ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg først si at barna i seg selv er en gave osv bla bla, for denne diskusjonen har endt dårlig før her inne:-)

 

Nå er min sambo som et barn når det gjelder gaver, og digger å kjøpe både gaven og skrive kort osv. Jeg er mindre opptatt av gaver jeg, men syns jo selvfølgelig det er hyggelig å få:-) Og særlig da etter den innsatsen det tross alt er å bære fram et barn, er det hyggelig med en oppmerksomhet...

 

Da snuppa kom fikk jeg en alliansering i hvitt gull og da lillesnupp kom fikk jeg et anheng i hvitt gull med diamant...grei sambo ja.-)

 

Han hadde også jogget rundt å shoppet hentesett til de, og heldige lillesnupp fikk en Burburry sparkedress...som passet en måneds tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk en utrolig flott smykke, og det fineste brev jeg noen sinne har fått. En del av det var skrevet under fødselen.

 

Jeg har verdnes mest kreative og fantastiske mann, og verdens mest perfekte lille datter ,-D Det må da vœre lov å skryte litt? ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et flott hjerte anheng med diamant i:) Lekkert:)

 

Så fikk jeg verdens søteste lille gullgutt:)

 

Også fikk jeg verdens beste hjelp på sykehuset...av sambo asså...han var bare heeelt utrolig snill!:) og det er han fortsatt:)

 

Jeg kjøpte en kortholder til sambo, med gravert "Din Ida og Mathias" på foran og "Vi er så glad i deg" bakpå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ipod nano, diamantring og gavekort på spa. Hadde ikke forventet meg noe, synes ikke det er nødvendig, og hadde blitt like glad selv om jeg ikke hadde fått noe. I den situasjoene så kan jo ingenting overgå babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...