Urtete Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Nå nærmer det seg natta her! Små barn våkner tidlig........., hvorfor er det sånn forresten??????? De kan sove som STEINER kl 7-8 når det er hverdag, men når det er helg er de jammen lys våkne lenge før sola står opp...... WHY???? ;.(((
Urtete Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2006 Nå sier jeg god natt til alle dere modne mammaer!!!!!!!!!! Sov godt denne lørdagsnatten!!!!! ;.)))))) Nå legger jeg meg ved siden av min eldste datter i dobbeltsenga og skal forhåpentligvis sove leeeenge i morgen tidlig! Håper begge sover til 8 iallefall, det hadde vært ren og skjær luksus! (Krever ikke så mye lenger, nei!) ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå