Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg natta her!

 

Små barn våkner tidlig........., hvorfor er det sånn forresten???????

 

De kan sove som STEINER kl 7-8 når det er hverdag, men når det er helg er de jammen lys våkne lenge før sola står opp......

 

WHY???? ;.(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sier jeg god natt til alle dere modne mammaer!!!!!!!!!!

 

Sov godt denne lørdagsnatten!!!!! ;.))))))

 

Nå legger jeg meg ved siden av min eldste datter i dobbeltsenga og skal forhåpentligvis sove leeeenge i morgen tidlig! Håper begge sover til 8 iallefall, det hadde vært ren og skjær luksus! (Krever ikke så mye lenger, nei!)

 

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...