Gå til innhold

Du med barn på 1 år.............HVA

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere som foreldre kjøpe til han/henne i julegave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderer lekekjøkken....

noen nye pekebøker ....veldig glad i å se i blader og bøker nemmlig..

Skrevet

Aner ikke enda.. Lenge til jul ;o)

Skrevet

Han skal få politibil og bensinstasjon fra tøffeliten.no...slår den ann får han brannbilen en gang mot våren..

Skrevet

Servise med navnet på fra babydesign.no tror jeg

Skrevet

Dukke og dukkevogn

Lekekjøkken

Togbane og tog, enten den i tre ellr i lego

Lego/Duplo

Skal nok sørge for at alle de tingene blir innkjøpt, må sette besteforeldrene på saken også. Vi har nok av klær til henne.

Flere med forslag?

Skrevet

Skal kjøpe en lekebil tenker jeg, han er helt hekta på biler. Tenkte å kjøpe billig og heller sette inn penger på kontoen hans og be besteforeldre gjøre det samme . Han er for liten til å ha ønsker og skuffelser enda, og det er fint å ha penger når han blir stor.

Hovedsaken i år tenker jeg blir å ha noe å pakke opp, blir gøy uansett..

Skrevet

Aner ikke :) Har akkurat blakka meg til bursdagen hennes :)

Men regner med at jeg kjøper noen gøyale leker til henne. Er det som hun setter størst pris på nå.

Skrevet

Aner ikke men er jo noen forslag her da... uff det er vanskelig... kanksje i setter penger på sparekontoen.. Blir jo mye gaver for det...

Skrevet

Jeg tror vi skal gå for et leketelt. Lillegutt er 15 måneder og det morsomste i verden er å gjenne seg bak gardiner eller bak klær på tørkestativet, så jeg tror telt må bli en suksess. På www.sprell.no har de et par telt, i ser på det som heter Lilystone. Men vi skal nok gå og se i andre butikker først, for det er ganske så dyrt det på sprell! Men samtidig så er nok dette en leke som blir populær i flere år fremover...

Skrevet

Snuppa elsker å leke med dukker, så jeg har veldig lyst til å kjøpe dukke og dukkevogn til henne og evt litt tøy.

Skrevet

Tror vi kommer til å kjøpe little people leker til henne, det er leker hun kan ha glede av i mange år fremover, og de er av god kvalitet.

Skrevet

kjøper noe fornuftig jeg, hun skjønner ikke noe enda! så blir en tripp trapp stol.

Skrevet

Noe som er stas å pakke opp, som plinger og plonger og har fine farger tenker jeg!

Skrevet

har kjøpt 3-hjulsykkel jeg :P

Skrevet

veit ikkje enda kva vi skal kjøpe,men vi finn nok på noko:)

Har det meste av leikar og klær:)

Skrevet

Får lekekjøkken av bestemor, og så vurderer vi dukkevogn. I tillegg håper jeg hun får instrumenter. (tromme, kastanjetter, osv.) Hun elsker musikk. (kommer antagelig til å angre på det ønsket...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...