Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Bare så du vet det - i ammetåka:-)
phantomet Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 eh,,, Den skjønte jeg ikke, men så er jeg virkelig i amme/søvnmangel-tåke... Kan du forklare? *smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 He he, bare så et innlegg fra Dritgrei hei hei lenger ned - skjønte egentlig ingenting av det, og det ser ut som om ingen andre her inne heller har gjort det......men der står det at du ikke har noen klær!
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Nei jeg skjønte heller ikke en fjert... kanskje hun hadde fått i seg for mye av noe sterkt..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 He he, ja det virket nesten som det var litt prosenter med i bildet;-))
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Når de ikke har alderen så må de drikke seg til mot for å si noe her inne:) Men, men... jeg må nesten være full for å orke å lese innlegg på hormonsiden... også kalt Skravlesiden!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 neida vi hadde ikke drukket, men hun snakkket litt om at hun ikke hadde noen klær å ha på seg når dere skal ha modenfest... med andre ord; "hun har ingen klær, men hun er fin likevel", og ingen har stjålet noe som helst. Nå har de reist hjem, så dere får ta godt vare på henne der hjemme på østlandet. Nå skal jeg ikke si no mer her inne, jeg skal holde meg til de yngre hormonbombene i stedet. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2006 Ha ha ha!!! Vi visste at du snikleste her inne Dritgrei hei hei;-)) Sannsynligvis er det ingen av oss som har noe å ha på oss på festen, så vi får stille i keiserens nye hele modengjengen - da blir det liv i byen tenker jeg;-)) Og ikke hiss på deg noen bomber da du;-)) Fort gjort der inne ja;-))
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Ikke vondt ment veit du:) Kun litt erting:) Det hadde vært et syn for guder tenker jeg ... hele modengjengen uten klær!!! Da hadde vi garantert fått eget lite notis i VG tenker jeg...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 relativt lett er det... nesten så jeg tror det er lemmen-år hele tiden til tider.... Det høres jo ut som en staselig fest da med flere modne kvinner, kledt i keserens nye klær, samlet i ett og samme rom - mange menn ville sagt at kvelden var reddet. ... jeg har forresten noen gardiner dere kan låne, om det skulle bli kaldt mener jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2006 Vi skal da ikke kle oss inne med gardiner - vi skal jo springe ut i full blomst! For et vakkert syn vi skal bli - i vår prakt og modenhet - ha ha ha - Jeg hadde ikke turt å sende mannen min på byen alene den kvelden altså;-))) Men det er jo ingen fare heller, for han skal jo være hjemme med lille prinsessen han;-) Og du, jeg tror også det er lemmen-år, og noen ganger så tror jeg noen har glemt å ta fettsyrene sine også;-)
Trollmora Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Jammen vent litt litt: Nye støvletter har vi jo! Trodde det var det eneste som var klart i forhold til festantrekk? Keiserens klær og nye støvletter! Gud for ett syn )
dritgrei hei hei! Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 mm... derfor sniker jeg meg inn her for å puste litt sånn i ny og ne..... jeg nærmer meg tredve da i alle fall... det er jo ikke værst bare det.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 22. oktober 2006 Det er en god start det dritgrei;-))) Bare stikk innom når det skulle være du:-))) Vi er i grunnen dritgreie hele gjengen her inne!!!
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Må bare innrømme at:.... kun stayups og høye støvletter.... får min samboer til å bli surrete...;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 22. oktober 2006 Sånn som tilstandene er her om dagen så hadde vel min sambo besvimt og slått seg så hardt i hodet at han aldri våknet igjen - om jeg gjorde det samme;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 22. oktober 2006 Nå - ja, men skal nok ikke gå helt i glemmeboken nei;-)
phantomet Skrevet 23. oktober 2006 #23 Skrevet 23. oktober 2006 *ler* Dere er ville dere! Men jeg tror som dere allerede har konkludert at modne damer i keiserens nye...med støveletter vil være et syn for guder! Og de mennene som opplever synet, vil ihvertfall få en fornyet tro på at det virkelig finnes en himmel!!! Men helt alvorlig så har min venn Dritgrei helt rett! Jeg sliter virkelig med null tøy å ha på!!! Og jeg som planlegger både å delta på 40års lag på lørdag og denne berømmelige moden mamma festen. Shopping friter virkelig ikke, men edt ser ut som om jeg må bite misnøyen i meg, og skaffe til veie noen filler å ha på... æsj (Håper virkelig at alkoholen fremdeles virker som en gjorde i gamledager...Et glass og alt er vel!!! *ler*)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #24 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er helt uskyldig!!!! Jeg kler ikke engang fantomet-dress!
♥Snulder Skrevet 24. oktober 2006 #25 Skrevet 24. oktober 2006 Hmmm.. litt tankefull her nå... Min samboer er bittelitt yngre enn meg... jeg er den YNGSTE han har vært i hop med...... Masse modne damer på by`n i bare netto`n. Jeg hadde planer om å innstallere ham på et hotell i nærheten slik at jeg hadde fri tilgang når det passet meg... NOPE... gubben må blir hjemme... laaaangt unna modengjengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå