Reveenka Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 I dag , jenter, har jeg gjort noe som krever overmenneskelig styrke - jeg har vært på IKEA med gullet og handlet hyller og annet stæsj til de nye barnerommene.... lørdag formiddag på IKEA krever sin kvinne... Bare ett ord å si om det : grusomt! Og hvorfor var ikke gubben med og hjalp, spør dere kanskje? Han var hjemme og koste seg med tapetseringen - det tok litt tid, men til slutt skjlnte han at tapeten trengte vann på baksiden før den skulle henges opp....c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 HA HA HA HA HA!!!!!! Altså til at mannen TIL SLUTT skjønte det med vann og tapeten:-))) Ikke til at du har vært på Ikea med barna - det er jo tortur vil jeg tru;-))
Reveenka Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke sant?! Hehehe! Men gubben henger over skulderen på meg her(han har blitt så interessert i dibbing), og han ble litt snurt over at du lo...han er nemlig en sånn handyman(helt sant), så dette var et lite slag mot stoltheten! Det er nemlig kona her i huset som er god på tapetsering c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 HA HA HA HA!!! Sambo min er INGEN handyman, men han svinger seg rundt med skrutrekkeren nå og setter på sikkerhetsanordninger på skuffer og skap! Ikke dårlig det altså:-) jeg er jo dronning og sengeliggende idag, så han har vel rett og slett kommet til da;-) Ellers så hadde jeg sikkert gjort det selv!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 ......hmmm.....kanskje det rett og slett er jeg som står i veien for en gryende handyman her hjemme.......kanskje jeg må være dronning litt oftere! Hannah ligger oppe i sengen min her og er super blid! Hun la seg tidligere ikveld, men våknet opp og nekter å sove, så her har vi det sosialt nå! Hi hi......greit så lenge hun er blid da! Og så er hun veldig intr i å hjelpe mamman å skrive på pc`en....:-)
Reveenka Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2006 Mammaen min var så begeistret for mannen min at hun pleide å kalle meg for "dronningen av Saba"! D avi flyttet sammen var jeg nemlig gravid, og åstedet var et gammelt småbruk som mangket det meste....dusjen var en bøtte på trappa helt til jeg var seks måneder på vei, da var badet endelig ferdig... Men hvertfall - jeg fikk det jeg pekte på; var det noe jeg ønsket skulle bli gjort, gjorde han det - og derav tilnavnet fra mamma c",)! Men du - skulle ikke den babyen sove nå da...? c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 He he he.....dusj på trappa er litt snasent ja;-) spesielt når man er gravid! Godt en kan le av det etterpå.... Kan jeg hilse babyen fra deg kanskje og si at du synes hun bør sove nå?
Reveenka Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2006 Det kan du gjøre - si at nå er det natta, sov godt! Det er det her i huset også; nå skal jeg gå i bingen(gubben driver og skjenker meg for å få meg til å ta av klærne, men den går ikke nei...c**,) Nattinatt
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 IKKE LA DEG LURE!!! Hi hi....sove godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå