Gå til innhold

Ang. Cerazette p-piller..noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på pilla for 12 dager siden, og begynte å blø i dag... er dette mens? Regner med at det er pilla som har startet dette.. Fødte for 5 mnd siden, og fullammer enda, og hadde ikke fått igjen mensen før jeg begynte på den. Vil jeg miste mensen eller hva det nå enn er hvis jeg slutter med pilla? Så lenge jeg ikke hadde fått den igjen før jeg begynte mener jeg..? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg begynte på cerazette da poden var ca 3 mnd. Er ikke noe glad i de pillene, har bare vært surr! Hadde "halvveismensen" i 3 uker i strekk, og man vert aldri om man får eller ikke får mensen. Hadde jeg vært deg hadde jeg faktisk brukt kondom til du ikke ammer lenger. Jeg ammer ikke lenger, og nå skal jeg kaste de elendige pillene! Ut ifra egne erfaringer vil jeg ikke anbefale den pilla der...Har en venninne som har akkurat samme styret som meg og. Syns det er synd, for de er jo fine med det at de ikke inneholder all den østrogenen.

Skrevet

Jeg tar de pillene. Er halvveis på andre brettet og er kjempefornøyd. Jeg hadde en blødning som varte ca en uke etter en ukes bruk, men etter det har det ikke vært noe. Det var visst helt normalt sa legen. Ellers er det ingen bivirkninger eller noe.

Skrevet

Jeg har brukt de nå i 6-7mnd og er kjempefornøyd ;-)

Jeg blødde bittelitt når jeg begynte på de, men har ikke sett snurten av blødninger etter det.

Lillesøstra mi går også på de pillene, hun mista mensen hun og etter et par ganger.

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i over 1 år nå. Etter en drøy uke fikk jeg en menslignende blødning. Siden har jeg ikke blødd noe!!!! Jippi! Så jeg fortsetter på Cerazette selv om jeg ikke ammer lenger...:)

Men jeg har hørt om andre som har det helt motsatt da. De blør og blør og blør...

Skrevet

Jeg hadde også en blødning ca etter en uke. Trodde jeg hadde fått mensen, men har ikke blødd noe etter det. Begynte på de rett etter 6 ukers kontrollen, og nå er jenta mi 5 1/2 mnd.

Skrevet

Jeg blødde ikke noe spesielt av de pillene heller..litt på første brett bare...men var virkelig ikke fornøyd med de da jeg la på meg mye av de, fikk sinnsyke humørsvingninger, mye hopdepine osv..så de sluttet jeg med ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...