Gå til innhold

Mami19 ( snart 20 ) og fine lille Emilia :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Du må legge ut flere bilder av Emilia sånn at vi får se :) Det er så gøy å lese på hjemmesiden din om hvordan det går med dere :) Har Emilia sin pappa vært å sett på henne enda da...?

Håper dere har en fin lørdagskveld :) Vi koser oss glugg ihjel vi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heija! :)

Her går alt strålende! I dag har vi virkelig kost oss - gått lang tur, tatt et langt bad og bare ligget på sofaen og slappet av! Emilia har så klart ligget på magen min - dumme meg - så det var/er jo et lite slit å få lagt hun alene nå da! Har jo sovet sammen med meg hver dag nesten siden hun ble født.. Men jeg er ikke hypp på å ha en kofirmant i senga mi, hehe! Så sakte men sikkert her så må hun lære seg at man kan ikke ALLTID ligge på mammas mage å sove..

Så nå ligger hun i senga å smågråter litt da.. Uæææh - som en kniv i mammas hjerte! Vil jo gå å plukke hun opp og holde rundt henne, nusse henne overalt og aaaaldri gå fra hun igjen! Men.. Som sagt - vil ikke ha en konfirmant i senga mi, tihi! Men huff - vondt å høre på.. ='(

Ja, skal få lagt ut noen flere bilder.. Må bare få litt tid, hehe! Er ikke Emilia på puppen, så sover jeg.. ;) Dagene går litt i ett her, hehe!

Men huff - nå gråter hun fælt! Mamma måååå nesten gå å nusse litt..

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...