Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 ...hvor lenge skal en baby på 9 uker ligge flatt per dag/døgn? Snuppa vår hater som sagt både seng og vogn og vil helst ligge oppå oss om natta (lurer henne ned ved siden av meg når hun har sovnet, det går som oftest greit hvis jeg selv ikke sovner før vi kommer så langt). På helsestasjonen sier de at hun burde ligge flatt så mye som mulig. Men om jeg skulle la henne ligge flatt, ville hun skrike ut lungene sine. Hun har tidvis så vondt i magen at hun begynner å vræle hysterisk bare jeg legger henne på rygg for å skifte bleia. Og jeg kan jo ikke bare parkere henne på krabbematta på gulvet når hun er slik. Jeg er altså ikke noen fan av å bare la henne ligge og skrike når det er helt tydelig at hun har så vondt.
emil070706*kom*140706 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 nå har ikke jeg hatt kolikk barn men jeg har en som ikke liker og ligge noe sten eller på noen han skal "sitte" og se alle og følge med heletiden... du gjør det som fu føler er bra for ditt barn... min fikk sitte så mye han ville for da var han fornøyd.....
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 glemt å si til deg at poden min lå nesten aldri på rygg. på formiddagene sov han på magen mens jeg passet på, ellers lå han på siden eller ved puppen. eller jeg bar ham.....og du har jo selv sett at han funker. Tror den derre helsestasjonen din er litt underlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå