Gå til innhold

...Eh....om dette stemmer så er jeg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....moden, kresen og vet hva jeg vil og gjerne får det....hm....den tanken liker jeg egentlig:-)

 

Barundersøkelse: Man spurte syv bartendere om de kunne tyde en kvinnes personlighet basert på hva hun drikker. Til tross for at hver enkelt ble intervjuet separat, var resultatet entydig:

 

 

 

 

DRIKKER ØL

Personlighet: Nonchalant, billig i drift, jordnær, kommer til å kaste opp på deg.

Fremgangsmåte: Reis henne opp fra golvet, børst av henne og bær henne hjem.

 

DRIKKER PARAPLY-DRINKER

Personlighet: Dum, irriterende, virrer planløst omkring og er en pest og en plage.

Fremgangsmåte: Gå ikke i nærheten av henne dersom du ikke vil bli "slaven" hennes.

 

DRIKKER BLANDEDE DRINKER - INGEN PARAPLY.

Personlighet: Moden, har kresen smak, vet hva hun vil og ser til å få det.

Fremgangsmåte: Din Dersom hun er interessert i deg er det hun som spanderer drinker.

 

DRIKKER VIN (FLASKEVIN, IKKE KARTONGVIN.)

Personlighet: En tendens til å virke konservativ og klassisk. Sofistikert.

Fremgangsmåte: Forsøk å snike inn reiser, mote og god mat i samtalen. Lyv gjerne om hva du jobber med. Hold deg unna fnising og raping.

 

DRIKKER ABSOLUT-BASERTE DRINKER (LES: GROGG.)

Personlighet: Lett på foten, tror at hun er trendy og sofistikert, men er egentlig håpløs i alle sammenhenger.

Fremgangsmåte: Få henne til å kjenne seg smartere enn du er (kanskje ikke særlig vanskelig)… og du er halvveis i mål.

 

DRIKKER SPRIT

Personlighet: Alkoholisert tøs som vil bli full og irriterende, i nevnte rekkefølge.

Fremgangsmåte: Letteste byttet i baren. Vent bare til hun er radiostyrt og kast deg så over henne. Advarsel: Forsøk ikke å drikke henne under bordet - da vil du havne på sykehuset til pumping.

 

 

HVEM ER DU DA?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja hva blir det da?

Øl og vin (men også fra kartong), drinker og sprit (likør)

Det var det jeg visste:

 

Ganske schisofren :o)

Skrevet

Samme her!!;-))

Er det håp for sånne kvinnfolk som oss, da????

 

;o)

Skrevet

Chizofren jeg da....

Skrevet

Tør ikke svare........................ Og siden jeg ikke skal på (den dumme) festen, er det heller ingen som finner det ut ;-)))))))))))))

Skrevet

Har nok en tendens til å virke konservativ og klassisk. Sofistikert ;-) Men kan også fremstå moden, har kresen smak, vet hva jeg vil og ser til å få det.....

 

Syntes dette traff rett på spiker'n jeg da .... ;-)

Skrevet

Jeg skulle svare først, fordi moden, kresen etc og konservativ etc virka helt greit..... Men så leste jeg det som stod på sprit.........................................................................................

Skrevet

Jeg liker vin jeg.....med eller uten papp... men sofistiskert????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...