Northernlights Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134853 så selv om trøttheten er overveldene her i leiren, så er det massevis å se fram til i nær framtid! =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 He he, ikke akkurat det jeg tenker på mest her jeg ligger......men dette går jo over - heldigvis:-) Det eneste jeg reagerte litt på, med tanke på oss modne foreldre er dette: "Med barna ute av redet, er det også mange som blir mer seksuelt aktive. Du trenger ikke lenger være redd for å få uventet besøk på soverommet, og kan til og med ta en kjappis på kjøkkenet uten å bli oppdaget." Siden vi nå er i slutten av 30-årene og eldre, så vil dette da gjelde for oss når vi er rundt 60 da - Og med ordtaket om at "Life begins at 40" og at Wenche Myhre synger at "Når jeg blir 66 da gjør jeg som jeg vil"..... så har vi jo bare fine ting fremfor oss vi da - he he he..........Herlig....;-)))
Northernlights Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 hehe...jeg leste det der, ja....Er ingen fare for en kjappis på noe kjøkken i nær fremtid uansett, så mange vinduer som vi har! Rett mot gata........... =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Persienner Northernlights - persienner!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå