Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hun er 2 mnd. Fisher-price vippestol. Hun ligger egentlig i den mer enn hun sitter, den er ganske lav.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 vet ikkje kor lenge som er annbefalt, men pleier å la henne sitte maks 30 min (er 8 uker) det er og en fisherprice vippestol, syns og hun ligger mer enn hun sitter i den..
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 oj.. lillegutt her på 8 uker har akkurat tatt seg en 2 timers lang lur i sin vippestol. ligger nesten helt utstrakt i den da...
løva Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Barnet sier fra når nok er nok, mener nå jeg........ Gutten min satt på timesvis, men jenta mi vil ikke sitte der mer enn max 10 min.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Slik er denne vippestolen også. Hun ligger/sitter i en svak helling med overkroppen. Hun finner roen godt i stolen og ingen andre steder bortsett fra på skuldra mi. Har fått skikkelig vondt i ryggen nå etter å ha båret henne rundt konstant i 5 uker (kolikk) og det blir derfor en del sitting i denne vippestolen om dagen. Hun sitter ikke der mer enn 20 minutter om gangen (hun går lei), men derimot sitter hun i den en del ganger per dag. Er det ikke slik at de bør ligge en viss tid om dagen også?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 La henne sitte... Hun sier fra hvis hun blir sliten. Min (like gamle) gutt sitter/ligger i stolen sin og sover ofte Du trenger en pause av og til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå