Gå til innhold

Noen som har sett lignende kjoler noe sted...?som disse...:

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP?

Jeg leter etter en kjole med masse strass!!!!! massemassemassemasse..hehe (gjerne MYE mer enn på bildene) og med stort skjørt...gjerne i sånn tyll som er på to av bildene, men ikke et must... Liker altså store deler av disse kjolene:

demetrios ilissa 896 eller 893, eller coture CR112 str 38-42

Bilder:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8338316

Men synes det er veldig vanskelig å finne "kjolen"...!! Vurderer å kjøpe en og fikse på den selv..sy på strass og lignende...men det kan være risky og bli veldig dyrt.. Kjolene med strass ovenfor koster 15000kr..og om jeg bestiller de mister jeg depositumet om de ikke faller i smak...

Råd og ideer tas i mot med stor takk!!! (har lett nå siden jeg ble gravid i mars...er nå høygravid og kan ikk eprøve kjoler...trenger kjolen ferdig i slutten av mai..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit ikkje kor i landet du bor, men i bergen selge de demetrios på brudehuset.. der tar de inn masse ulike kjoler, så eg e ganske sikker på de gjerne har hvertfall ein i den stilen der.. kunne jo sett på butikken om du likte de før du bestilte

Skrevet

Prøv å finn en forhandler av merket "Miss Kelly". Har prøvd en av de kjolene, Derby, og den er det masse strass og pynt på. Ser ikke så mye ut på bildene, men mye mer i virkeligheten. Var ikke så innmari dyr heller, ca 8000,- Er litt som deg jeg også, vil ha MASSE PYNT!!!!! :o)

Skrevet

takk for tips!

Disse kjolene koster 15000..så de er litt for dyre egentlig...bor i oslo..men føler at bergen er the place to be for brudekjoler altså...må kanskje ta en tur dit i februar..

så på lisenett,men de hadde ingen bilder på siden deres..

prøver nå finne miss kelly...;) kryss fingrene :o)

Skrevet

http://www.misskelly.co.uk/index.html

fant kelly siden ovenfor..men ingen som falt helt i smak...

om du ikke har funnet kjole på, så så jeg denne på marysbridal.com style S058528 som virker fin..ikke utrolig my estrass på,men... da er det bare å finne ut evt pris....

men er skummelt å bestille assa...uten å ha prøvd!!

Skrevet

Det skal være bilder av brudekjoler på www.lisenett.no

På venstre side trykker du på 2006, så kommer d opp bilde av noen kjoler hvetrfall

I bergen har de utrolig mye forskjellige typer brudekjoler.. er jo en del brudesalonger her, så kanskje du burde ta turen..

Gi en lyd om du trenge en guide;)

Skrevet

de har salg i oslo frem til lørdag,gå inn på www.diin.no eller så har de salg på demetrios kjoler i ski,har selv vært der og handlet.de selger noen modeller til 50%,mange med masse strass på!!!

Skrevet

wow!!! tar meg tur innom ski i morgen! den butikken ved bowlers?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...