Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 har starta med malt i melken til lillegutt.men opplever at han nå ikke vil drikke alt.er det bare en tilfeldighet,eller kan malten gjøre metthetsfølesen større?? sikkert et dumt spørsmål,men men...=0) (mulig han ikke liker smaken?) syns også han er vanskeligere å få til å rape etter maltestart....
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan bare snakke ut i fra egen erfaring, og vi har ikke hatt noe problem med det. Men babyer er jo forskjellig, så det kan godt være tillfelle for din. Ellers vet jeg at det er ikke alltid min gutt heller vil drikke opp, men tror bare han regulerer mat inntaket selv, etter hvor mye kroppen hans trenger.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 var det jeg lurte på ja.en tilfeldighet... han er et matvrak ser du,og jeg reagerte da han ikke ville ha sine 160ml nå...går ned bare 120 eller mindre.men han regulerer jo selv,så det kan hende han er metta.=0) men den lufta som sitter fast.....håper det ikke er kolikk i anmars....oioioi da blir det liv... takk for svar da.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Min spiste utrolig mye når han var rundt 2 mnd, plutselig gikk han fra å spise 150 ml 6 ganger i døgnet til å spise 120 ml 5 ganger. Jeg ble kjempe bekymret og dro til hs for å veie. Han hadde gått opp 500 g på to uker så han fikk iallefall nok mat Hs sa at de pleier å regulere det selv, men hvis de ikke legger på seg nok må en gjøre noe. Angående luft i magen: Du vet kanskje dette, men skriver allikevel. Ta knærne opp mot magen fort mange ganger, masser magen litt og gjenta dette noen ganger. Pleier som regel å komme noe ut da. Ellers kan du gi minifom dråper (apoteket), det funka ikke på min. Det som funka best var fennikel te.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 han her er vist for rund,hehe....7 uker og matvrak.er godt det,for jeg vet hva det vil si å krangle mat i ungene.....har lagt på seg 2kg siden vi kom hjem.det er bra ja.=0) hadde tvillinger med kolikk sist,og lærte fort at masasje...det er tingen ja.han hadde en skikkelig vræledag i går.mye vond luft som ikke ville ut,så jeg håper det er falsk alarm....miniform funka ikke på di andre her.så jeg setter min lit til masasje og varmt bad når det blir for ille. sover nå,men har vondt i magen ser jeg... så får jeg håpe malten virker inn slik den skal den også.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Tvillinger med kollikk... All ære til deg og bøyer meg i støvet
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 hehehe....det var et mareritt,som jeg gudsjelov har glemt nå..... men vi var heldige.di hadde perioden fra 16-20 hver kveld.kunne vært på natta,skrekk og gru....
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Gi Minifom fra apoteket før du gir melk med malt. Da raper han lettere, promper lettere, og får en mykere bæsj. Min gutt er mye mer fornøyd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå