Gå til innhold

Når dere vasker høst/vinterdressene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva slags vaskemiddel bruker dere da, og bruker dere tøymykner? Ser Reflexdressen til snupp trenger en rundt i maskina, men vil ikke ødelegge den hvis den ikke tåler vanlige vaskemidler (feks Milo)... Har impregneringsspray for tekstil som jeg kjøpte da jeg kjøpte vintersko, som jeg tenkte å bruke etter vask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du kan bruke vanlig vaskepulver, men ikke tøymykner! Da tetter du igjen porene slik at den ikke "puster" lenger! Sikkert lurt å impregnere og med jevne mellomrom, ja...

Skrevet

tror de skal tåle vanlig vaskemiddel, men de skal ikke ha tøymykner. Har vaska vår 5-6 ganger nå, og bør vel imprignere den snart..

Skrevet

De tåler vanlig vaskemiddel, men jeg vasker den med imprigneringsvaskemiddel, kjøpt på sportsforretning som vasker tøyet rent og imprignerer i èn vask.

Det er flytende vaskemiddel og synes det er superbra!

NIKWAW Tech Wasch heter det, 1 liter til 180,- (når vi kjøpte den for over 1 år siden) og den er bare halvtom, er drøy i bruk.

Ble anbefalt den når vi kjøpte Bergans tøy der i fjor, og samme type vaskemiddel blir anbefalt til Reima Tec dresser og jakttøyet til mannen.Tror det finnes flere merker som har slikt vaskemiddel, vet venninne mine har andre merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...