Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Har Anven sine nonn spill kopper. Men vesla bare tygger/gnager på den....får ikke i seg vann. Noen med erfaring fra anfre tutkopper?
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Er jo masse tutekopper å velge å hvis man går til en barneutstyrsbutikk da. Snuppa her har brukt tutekopp siden hun var 3-4 mnd
rubylaser Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Har samme problemet selv, med Nuk sin non spill kopp. Min også bare gnager på den, men det går ann å ta ut "filteret" slik at det ikke lenger er non spill og da drikker hun, men søler masse. Hun skjønner ikke at hun må suge når "filteret" er i.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Om du tar av den gummidingsen,så renner det,og etter en stund vil hun skjønne det og begynne å suge.Min brukte litt tid på det,men det gikk tilslutt:)Det er bare ikke å gi opp:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Hvis jeg tar av den gummidingsen så søler hun jo veldig og den kan ikke stå tilgjengelig på gulvet, for om hun kolver den......ja dere skjønner. Jeg lurte egentlig på om det et noen tut-kopper som er bedre enn avent sine....
Expat Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Vi lærte å bruke tutekopp i badekaret, vi... Uten gummidings.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 her burker vi vanlige avent flasker...sånne tåteflasker, finnes andre tuter å få satt på..de er hvite og lange og helt myke. tok noen dager før hun skjønte hva hun skulle gjøre...men nå forstår hun å suge på tuten:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 stakar små.. ikke lett å vite om man skal tygge suge spise svelge og smake på alt mulig her i verden.. mye de skal lære deg.. nuddlige småtasser
-Petrine- Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Her tok det laaang tid før lille rosin skjønte hvordan hun skulle bruke tutkopp. Jeg lot den stå på gulvet sammen med lekene hennes, så lærte hun den å kjenne over tid. Plutselig skjønte hun det og da var det gjort :-)
MintCondition Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Vi bruker også Avent Tok et par måneder fra hun fikk den første gang til hun skjønte vitsen da men...hehe. Vi ga henne den da hun var 5 mnd, og det tok litt tid ja..
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Tupperware sin er god. Den er myk. Jr drakk litt av den når han ikke ville ha flaske.
Happy H Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 vi måtte begynne m nuk sin tutekopp, der komme d litt vann ut m ein gang du heller.. Snuppa skjønte ikkje at ho måtte suge for at d sku komme ut nokke, så ho og bare tygga på den.. Men no går d fint m avent sin kopp også. Gikk og mye bedre m kopper etter vi slutta å amme og begynte m flaske. skjønte plutselig sugeteknikken då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå