Gå til innhold

hvor mye får en alenemor i mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

med en baby på 3mnd og en på 7år??

overgangstønad,barnetrygd,bidrag,småbarnstillegg?? hvor mye er det på..?? blir alene jeg nå,så greit å vite liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lønninga mi og barnetrygda, thats all.

Skrevet

Teit svar mairapus!

Du er så jævlig overlegen hele tiden!

Kunne ikke du latt noen som tar i mot hjep svare på dette spm?

Flinke pusen *kvalm*

Skrevet

får 9600 i os, 3300 i ks, 2600 i barnetrygd og 1250 i forskuddsbidrag...

blir 16 750 kr i mnd...

men jeg jobber ikke og får ikke bidrag fra far...

Skrevet

Hallo du anonym!!!

for ett ufattelig dårlig utsagn!!! Nå har jeg ingen anelse hva mairapus har svart på andre innlegg. Men dette var da ikke overlegent svart!!

Jeg er også alenemor og får kun lønna mi og barnetrygd. men er stolt av at jeg går på jobb hver dag selv om jeg er alene med ett lite barn. selvsagt synes jeg det er kjempeleit å måtte ut i jobb etter 9 mnd. Men dog!!! Skulle selvsagt gjerne gått hjemme jeg!! Men hallo!! det er da ikke noe poeng å kritisere de som jobber eller!

Er det noen som er kvalme så er det vel du!!! hvorfor skal vi ta imot hjelp hvis vi klarer oss alene??

du tør jo ikke selv signere med ditt eget nick engang.. derfor skal jeg være like ille som deg.. og heller ikke gjøre det! tulling!

jeg er stolt av mine "medmammaer" som jobber og tar seg av sine søte små.

stå på!

Skrevet

litt morsomt det der. hvis jeg skulle finne på å svare nøyaktig på samme måte og signere anonym så er det ingen som reagerer. enkelte bare tåler ikke nicket mitt ;o)

Og til hovedinnlegger; vi kan ikke vite hva du får utbetalt når du ikke sier noe om hvor mye du har tenkt å jobbe (eller om du har tenkt å jobbe eller studere), om du har boutgifter, SFO osv... Det greieste er kanskje å sjekke trygdeetaten.no?

Skrevet

9000 i os.

barne trygd for et barn mer enn du har + små barnstillegg opp til 3. år

bidrag på minimum 980 kr i mnd

jeg har også bostøtte på 3800 i mnd. gratis barnehage, lån og stipend på ca 8000 i mnd.

ca 23000 i mnd til sammen, klarer med VELDIG bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...