Gå til innhold

:o( da kommer jeg nok ikke i jobb igjen før etter fødselspermisjon :o( falt på jobb i går:o(


@nnis82* Isabell er født :) *

Anbefalte innlegg

Var til legen torsdag til vanlig kontroll og alt så fint ut og greier:) Har vert en del plaget med kynnere på jobb men skulle følge med på dette og se hvordan det gikk i fht ulike arbeidsstillinger, i tillegg er jeg begynt å få bekkenløsning. Men så langt skulle jeg prøve å jobbe lengst mulig for min egen del, og jeg hadde selv store forhåpniger om at dette skulle gå bra!

 

Så halv 3 i går, skulle jeg rullere og bytte med noen andre slik at dde fikk en liten pause, skulle trakke over en liten trapp og der sklei jeg eller noe og datt rett på ræv og fikk en skikkelig smell i bekkenet :o( GUD DET VAR VONDT!!!! Var til legen og ble sykemeldt og skal til min fastlege eller jordmor på mandag for å finn eut om de skal sykmelde meg videre og at jeg går på sykepenger eller om jeg skal over på svangerskapspenger..

 

Har ligget strak ut på sofaen og orker knapt gå på do for det verker slik, bebisen min har det heldigvis bra da og det er jo det viktigste!

 

Er så frustrert nå egentlig for jeg kommer til å gå på veggene av å gå hjemme så lenge ihvertfall vist det blir i en slik form jeg nå er i!!! Er en del permitert og det er ikke så lenge siden vi begynte å jobbe igjen heller :( Åååå... hvorofr kunne jeg ikke bare holdt meg skikkelig på beina :( Irriterende:(

 

Andre her som har fått bekkenløsning eller?? Tenkte å snakke med legen mandag om behandlinger, men lurer på å det er best med kiropraktor eller fysio?? Noen som vet??

 

Da fikk jeg syte litt og syns litt synd på meg selv idag også:( Er ikke noe gøy dette er, ser ikke for meg å være gravid og sengeliggende likosm :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Ikke noe godt å dette sånn å slå seg, håper du føler deg bredre snart.. Jeg har bekkenløsning på den ene siden, skal begynne med basseng trening for gravide hos en fysio. Be om å få henvisning fra din fastlege neste gang du skal dit,. For meg hjelper det å ligge i varmt bad elelr ha noe varmt der smertene er.. Lindrig for smertene...

Men ta vare på kroppen din, blir du sykemeldt ut resten av svangerskapet så blir du det.. tenkt at man skal ha en liv etter fødsel også.. jeg er 80% sykemeldt, jobber noen dager fra 8-10/11 ca.. da orker jeg ikke mere, smertene er så vonde og hofta svikter... jeg jobber i helsevesenet da, og er mye tungt arbeid og går mye på hardt gulv..

 

God bedring

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...