mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Knerten sover , Storebror og mannen min er i dusjen. Og jeg sitter her med en latte med h-melk, i pysjen (ennå). Noen ganger er det de små rolige stundene som ofte er de beste. Håper dere alle får en fin dag, det er vel snart min tur til å gå i dusjen. Gleder meg til huset blir ferdig og vi får 2 bad.... Med det blir sikkert ikke før påske... (jeg er en optimist la la la lala, synges slik som Jahn Teigens Optimist)... Vi må kanskje fyre opp stemningen her litt senere i kveld, slik at vi får ledd på oss noen år til.
Urtete Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Sitter i min lekre joggebukse ;-/ mens barna ser litt på dvd (jaaa, det hender jeg bruker det som "barnevakt" mens jeg tar en kaffesup og leser aviser etter frokost i helga...) Joggebuksa er deeeeeilig å ha på, men skal innrømme at jeg håper ingen ringer på døra - for jeg ser fa...n ikke ut! Hehehe Ha en fin dag alle sammen!! ;o)
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 sitter i pysjen du ja.....misunner deg det..... her er det så kaldt når vi står opp at jeg hadde fått frossenmelk i "nedfallsfruktene" hadde jeg hatt melk igjen inni der....... ang to bad...her hadde vi ei tennåringsjente som okkuperte badet hele morgenen.så vi innreda kjelleren med eget bad og greier.varmekabler i gulv,og full pakke.men hva skjer? jo,hun tøffla alikevell opp å leket okkupant....nå er det tennåringsgutten som har overtatt... å enda har vi tvillingjenter og knærten igjen....blir vel senile før vi han herje på eget bad her,hehe ps...jeg vil også le på meg noen år........!!!!! (trenger det,slik at jeg ikke glemmer hva latter er....) ha en suuuper dag da =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå