Gå til innhold

Go morgen Modne :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle får en strålende dag!

Gjør noe veldig koselig med barna og fang en opplevelse til den store minneboka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mårnings!

Håper du også får en strålende dag!

Vi har en rolig start på dagen - deeeeilig for både liten og stor!!

Senere i dag skal vi på barneteater, det blir moro for hele familien!!!

Tror det skal bli en fiiin dag! :o)

Skrevet

Ha en god dag du og!

Jeg ligger i sengen i dag, med kraftige mensblødninger og sambo er på vei til legevakten for å hente resept på piller for å bremse det litt. Har vanligvis kraftige blødninger, men dette er ille.......løper skytteltrafikk mellom dusj og seng......Tydeligvis at kroppen skal finne tilbake til seg selv, og i og med at jeg også steriliserte meg under keisersnittet mente legen det kunne ha en naturlig sammenheng med det........kjedelig.......Får heller kose meg ekstra mye med barna idag, de kryper jo oppi sengen til mamma og det er koselig;-))))

Skrevet

Stakkars liten Attpåklatt!!!!!

Stor trøsteklem sendes herved sørover til deg! ;o)

PS. Tante Rød burde det vært skuddpremie på! Makan til plagsom tante finnes ikke!. Personlig sliter jeg noe forb.... med PMS 1-2 uker før hun ankommer.... Dritt-tante!!!!!

Skrevet

Håper på en fin dag for deg og dine også ,og til alle andre! Farmor lå over fra i går og sto opp med minsten,så vi fikk ligge litt lengre. Så ble det familiefrokost.

-Har vært på handling hele familien,de elste har fått bankkort,stas! Har bestillt forstørrelser etter fotograferingen både til oss og som julegaver....Så har vi innvitert vennepar med barn på kveldsmat,det blir kos=)

Skrevet

Er jo jakttid nå, så hvis vi roper høyt nok så kanskje noen jegere kan ta i mot oppfordringen?

Skrevet

Stakkars deg da!

Kos deg så godt du kan med barna da. Ille at noen skal bli så plaget.

ps: Ikke glem jerntilskudd nå som du blør så mye da.....

Skrevet

Good morning! =)

Vi har få planer i dag, annet enn å besøke en syk mann på sykehuset-

Stakkars, han fikk ikke feiret sin eneste sønns 1.bursdag i går =(

Det var så trist for han, men jeg lovet han ny feiring til uka =)

Vi har noen venner som ikke kunne komme i går, så da blir det ny kake med lys...og flere bilder (tror dere ikke batteriene i digitalkameraet røk akkurat da jeg skulle ta bilde av gutten med bløtkaka og det ene lyset?????????????)

Heldigvis tok sønnen min noen bilder =)

Skrevet

Fortsatt god bedring for mannen og bra med reprise på 1-års lyset!

Skrevet

Tusen takk! Urtete!! Ligger her i senga med to skjønne, sovende døtre ved siden av meg:-))) Hun på 18 år og lille frøken Hannah på 6 mnd - det er bare nydelig;-))) Fått tabletter fra legen og regner med at det roer seg i løpet av noen timer. Får se det som en fridag, dronningen befaler liksom;-) Ha ha ha......sambo svinser rundt og stuller og steller med oss. Eldstemann skulle vært i Oslo hele helgen på konferanse, men kom hjem sent i går kveld med toget, og en visdomstann på vei ut....hun hadde så vondt så hun gråt.....stakkars...selv om hun er 18 så er hun mammas lille pike ja;-))

Jeg stemmer på skuddpremie på tante Rød!!! Jeg som ikke skal ha flere barn engang......

Skrevet

Trollmor,

Jeg koser meg med jentene mine nå jeg......de er så gode der de sover, vesla på armen til storesøster, og med lille kanin i mellom......så heldig jeg er som har dem:-)))

Sambo skal lage en deilig biffmiddag ikveld, og jeg er glad i blodig biff, så jeg får i meg litt jern der da. Har aldri tatt jerntilskudd i hele mitt liv, bank i bordet, men har alltid hatt høy blodprosent selv med store mensblødninger, og er i tillegg blodgiver, så jeg tror kosten klarer å regulere det greit:-), men takk for omsorgen:-))

Skrevet

Mange grunner her til at denne dagen ikke er full av nytelse:) Jeg for min del har nettopp gått av Kiel-båten... med super hangover og kjempetrøtt i trynet. Gamle mor og far endte på disco til 3 på natta... urk... det er ikke denne kroppen vant til gitt! Men moro var det...tror jeg hehehe.... Så... vil vel påstå at dagens plager for meg er meeeget selvforskyldt!

Skrevet

Så gøy da!!! Hi hi, 18 i går - 80 idag eller?

Lag deg en stoooor kopp te med masse sukker i og drikk den. Hiv også i deg en solid dobbel dose med vitaminer/mineraler, samt masse vann, så går det raskere over;-) God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...