Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Er dere fornøyd / ikke fornøyd med advokaten deres? Hva heter vedkommende? Hvor i landet kommer de fra? Hvordan type er det ? direkte/ kverulerende/rolig/ sindig/feig/nedlatende
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Ok,min jobber og bor 10mil unna,så det blir nok vanskelig. Men hun er veldig dyktig,jobber også for barnevernet og har masse erfaring i forhold til barn. Hun er grundig,ryddig,dyktig,smart,og virker "kald" - ikke mot meg altså,men mot motparten min(eksen),hun vet hva hun skal til rett tid. Så jeg er superfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Vil dessverre ikke dele min med noen!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Vil dere ikke dele advokaten deres? Om dere har gode advokater så er det vel bedre at flere benytter seg av de slik at vi får fokus på barnets beste. Jeg skjønte ikke logikken med ikke å dele gode advokater. Jeg er ikke sikker på om anonym over er den samme som anonym med god advokat 10 mil unna. Men om ikke, er det da mulig å få navnet på advokaten du er fornøyd med ? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå