Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Skal ta med min 10 mnd gamle datter på lekeplassen i morra. Hun har en foret parkdress. Den er foret med sånn vattert stoff. Lurer på hvajeg skal ha på snupp inni den, skal jeg ha ull innerst og så vanlige klær? Eller ull innerst og så ulldressen fra prinsesseull, og så parkdressen? Det er vel en 5-10 grader her om formidagen-
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Småen har foret vår/høstdress fra Reima,og under der har han ullundertøy og et sett med microfleece.
*Ulrikke* Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Trenger du noe annet inni enn vanlige inneklær da? Hvis den er fôret, mener jeg... Tror snuppa mi på 11 mnd hadde rent bort i masse klær nå allerede, 7-8 varmegrader. Ull og fleece under blir når det blir ordentlige minusgrader! (hun går i barnehage, og er en del ute)
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har fått vite at ull puster og regulerer varmen bedre enn bomull.Vil tro det blir like varmt,om ikke varmere og mer klumpete med body,strømpebukse og joggedress. Det er jo ikke snakk om tjukke fleecegensere,men tynne i microfleece.
Luca Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Ville hatt på akkurat det samme som Lacrimosa. Enten microfleece eller tynn ull som mellomlag.
Luca Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Ser du nevner prinsesseull, den er super. Dropp inneklærne og ta på den som mellomlag ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå