Ronja65 Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 TRIMMA DIN HJÄRNA En buffelhjord rör sig inte fortare än den långsammaste buffeln. När hjorden jagas är det de långsammaste och svagaste djuren som dödas först. Detta naturliga urval är bra för hjorden, eftersom hjorden som helhet blir snabbare och friskare genom den kontinuerliga gallringen av de svagaste medlemmarna. Ungefär på samma sätt kan den mänskliga hjärnan inte jobba snabbare än sina långsammaste hjärnceller. Som alla vet, tar överdriven alkoholkonsumtion kål på hjärnceller men naturligtvis är det de långsammaste och svagaste hjärncellerna som går åt först. Genom att regelbundet konsumera vin kan man alltså rensa bort de svaga och långsamma hjärncellerna och därigenom göra hjärnan till en snabbare och effektivare maskin. Det är således därför man alltid känner sig smartare efter ett par glas vin...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Ha ha ha!!! Endelig fikk vi beviset jenter;-))) Men en ting må vi huske!!! Ikke vise dette til gutta;-)))))
Ronja65 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2006 OK.... Men nå må jeg gå opp til de andre.... :-) Har en nesten urørt 3 liter... Tror jeg skal ta et lite glass.... Hvorfor ikke.!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Ha ha ha...det er derfor jeg blir så god på det meste etter et par glass vin.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Det kommer til å bli skikkelig verdensmestersamling den 17. kan jeg tenke meg;-))) I alt liksom!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Både i sang og dans og marathon tror jeg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Tror du ikke det blir i skyting på løpende ekser også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå