Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 så du skrev til hun som var gravid og lurte på abort,at hun ikke måtte tenke på økonomi,faktist så må man det for å kunne gi barnet det h*n fortjener. jeg har selv tatt abort bare en kort stund etter jeg fikk min lille. da hadde vi ikke råd til to barn,jeg vet ikke hvor gammel ditt barn men min skla i bh nå og det er nye klær hele tiden,sko de koster nærmere 500kr for ett par,ytterklær,mat,leker og ikke sist men minst tid. jeg hadde ikke hatt råd til ett barn til,pengene vi får i mnd er virkelig ikke nok de 990kr eller hva det er.. syntes du bør tenke deg om før du skriver noe som det der. hun skla følge hjerte sitt sant nok helt enig der,men hun må også se litt på økonomien ellers havner hun på sosialen å det tror jeg virkelig ikke at hun vil. jeg tenker på det barnet hver enestedag mitt søskenbarn har termin samme dag som jeg skulle hatt,jeg ser magen hennes vokser hele tiden,men jeg gjorde det riktige for min familie i samråd med mannen min.. det var aldri ett enkelt valg..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Har du hørt om SOSIALEN???? De skal hjelpe folk. Bostøtte osv.. Man kan få til det man vil!!! Økonomi er ikke en grunn til og ta abort.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg skriver det jeg mener. Det viktigste er å være glad i ungen sin. Er det så farlig å måtte søke hjelp hos sosialen? Er det virkelig det? Som mamma idag, enslig eller ikke, så får man faktisk veldig mye hjelp, ikke minst økonomisk. Jeg svarte på et innlegg der hovedinnlegger tydligvis ville ha litt meninger om hva hun kunne gjøre med sin situasjon. Jeg skrev bare min mening jeg. Jeg hadde aldri tatt abort av økonomiske årsaker. Aldri. Menneskeliv har ingen pris. Det ville kostet meg for mye følelsesmessig. Hadde jeg fått et barn til nå så hadde vi jo allerede hatt alt av klær og utstyr klart, gutten min er 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå