Gå til innhold

Skal på kurs med jobben, sliter med selvfølelsen...


Devil in disguise

Anbefalte innlegg

Skal reise vekk i 3 dager med jobben og jeg kjenner jeg er helt svett ved tanken her. Føler at stort sett alle damene jeg jobber med glir inn i str XS og så kommer liksom jeg i tillegg... uff a meg... Jeg har etter mye om og men funnet noen fine antrekk på Kapphal... Håper jeg ikke skiller meg for mye ut. Til nå har jeg tatt av 18 kilo, men det som er så rart er at jeg fremdeles ser den store jenta i speilet! Noen som skjønner hva jeg mener? Jeg ble jo kjempeglad da jeg så at str 44/ 46 i topper passet meg, men da jeg så hva noen av de andre "små" damene hadde tenkt å ta med så datt jeg helt sammen. Følte da at det jeg kledde meg i var helt formløst... Sorry for sytingen jenter... men jeg trengte å få sette litt ord på følelsene mine.

Noen som kan kjenne seg igjenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så igjen at jeg kunne ikke kjent meg mer igjen :)

Har det på akkurat samme måten. Dette er virkelig en av grunnene til at jeg ikke orker å være stor lenger. Jeg vil også kunne kle meg i klær jeg liker, ikke velge klær pga. at de er de eneste som passer meg.

Kjenner meg igjen i det du sier nesten daglig, men det topper seg helt klart når man skal noe mer spesielt, reise på tur, ut på byn, treffe venner og familie som man ikke har sett på en stund..... Det er ofte det verste, for da føler jeg at det hersker en sånn forventning om at jeg skal ha blitt mindre siden sist...... Sikkert bare i mitt hode, men sånn er det.

 

Synes ikke du syter, i tilfelle, så gjør jeg akkurat det samme selv. Godt å ha en sånn ventil som dette - få ut litt gørr :)

 

Håper at du får en fin tur, tenk på at du har tatt av 18 kilo, vær kjempestolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg alldeles igjen!! Skikkelig skikkelig kjip følelse. men at du har tatt av 18 kg er helt fantastisk, oversender herved 18 gratulasjonsklemmer!!!

Og husk at sannhet og selvbilde er subjektivt. OG at det beste skjønnhetstipset IKKE er å være tynn, men å SMILE!

Jeg er i startgropen av et stort slankeprosjekt, inspirerende å høre om sånne som deg som har klart å gå ned så mye, det sier noe om deg og din styrke tenker jeg.

God tur med jobben, håper du klarer å parkerere de negative tankene før du drar å ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter for fine og oppmuntrende ord :) Veldig godt å høre. Lykke til til dere også som skal ned i vekt, ja det er en tøff kamp.. det er vi mange som kan skrive under på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...