Gå til innhold

Åh, blir gal av disse menssmertene!!...sutre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det være sånn til termin blir jeg ihvertfall gal!! Korsryggen verker sånn, har vært sånn siden sist søndag...vært litt mer sånn mensmurringer noen dager midt i uken, men nå er det ordentlig vondt igjen! Sukk...varmeflasken er blitt min beste venn :o)

Håper jo ikke snuppa i magen har tenkt å "modne seg" ut allerede nå! Har andre hatt mensvondt så lenge i svangerskapet, eller har dere mest opplevd det like før termin? (er altså uke 29 nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Slik har jeg det også.....kjekt med gode råd.............

Skrevet

Min jordmor sa til meg at når man har verking/murringer i korsryggen bør man ringe føden for det kan være modning eller andre ting.

Skrevet

Jeg har endel "menssmerter" og er i uke 34. Kom for en ukes tid siden men er ikke der konstant. Badekar er deilig og hjelper meg.

Skrevet

Dytter denne opp igjen jeg...ingen flere som har opplevd det?

Skrevet

Heisann:) Jeg hadde mensmurringer gjennom hele svangerskapet egentlig. Var veldig bekymret mange ganger. Og var til kontroll mange ganger. Alt var som det skulle:) Jeg fikk beskjed om at det er noen som har det sånn. Og at ungen vokser, og da gjør jo livmora også det:)Og det kan jo kjennes litt liksom;) Jeg hadde mest vondt i magen da... Hvis du er veldig bekymret ville jeg ringt føden eller jordmor. Så får du en sjekk og får roet deg ned:) Ikke no godt å gå sånn. Men til trøst: I mitt tilfelle gikk alt bra:) Hun kom en uke før termin:)

Skrevet

Jeg har hatt mensensmerter siden uke 31.

Jordmor sendte meg til ultralyd for å undersøke om det var modning på gang, det var det heldigvis ikke.

Siste uken nå har dette blitt myyyyye værre.

Har kynnere og vondt i magen i tillegg, var hos jordmor på fredag, og hun mente at dette absolutt måtte være modning.

Det håper jeg også, er 38+0 i dag, og hvis disse smertene fortsetter uten at noe skjer, tror jeg at jeg blir gal. Kan knapt bevege på meg før magen er tram som en ballong og ryggen verker.

Hvis du har mensensmerter og lurer på om det kan være modning, ville jeg ha ringt føden og snakket med dem, de finner fort ut av dette, og dere kan da få gjort noe med det kanskje?

Skrevet

Tusen takk for svar dere :o) Står på riehemmende medisiner, har gjort det siden uke 23, men menssmertene er noe som har kommet i tillegg den siste uken. Skal på ny kontroll på sykehuset i morgen (har gått der fast en stund) så må innrømme jeg er veldig spent! Har kynnere som gjør vondt bak i ryggen og nedover, men det har jeg hatt før uten at det har gitt modning. Så krysser fingrene for at det bare er falsk alarm :o)

Håper ikke det er falsk alarm for din del Mayken79, snart kommer babyen din :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...