Gå til innhold

baby 3 mnd, sammenligne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

va å veide lille tøtta på hs i dag, ho e 3 mnd i dag:) men skal først på 3 mnd kontroll neste fredag. ho veide 5850 gr og va ca.59-60 cm...va e deres babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på tre måneders i dag!

Gutten min var:

5255 (2815) gram

60 (48) cm

Så han vokser fint! Blir store fort, ikke sant?! :o)

Ta en titt på juli-klubben...

Så ser du flere juli-babyer! :o)

Skrevet

mi va 3410 gr og 48 cm når ho blei født.. ja syns ho e blitt stor nu, tungt å bære ho på armen..har våre bursdag på samme dag..20.juli? skal sjekke juli-klubben, takk for tipset!!

Skrevet

Ja, Karsten har også bursdag i dag!

"Feiret" det med å plage han med to ekle stikk! Stakkars! :o(

Ja, de blir så fort store. Fordelen er jo at når de blir født veier de ikke så mye, og så får vi trent opp armene våre ettersom de vokser og blir større... Jeg tror nok musklene mine har blitt mye sterkere i alle fall, ja! :o)

Skrevet

huff, stakkars.d va sikkert vondt for han, eller? gruer mæ te ho mia ska få vaksina neste fredag:O( ja vi får vel de overarman te slutt, hehe:O)

Skrevet

7700 gram og 66 cm:) stor og god!!

Skrevet

Det var ikke sååå ille hos helsesøster. Den første sprøyta var litt ekkel, den andre var ganske så vond... Men så fikk han trøstepupp med en gang, jeg satt klar... Og da var det "glemt" ganske raskt.

Men i ettermiddag fikk han en skikkelig gråte-tokt, og det tror jeg skyldtes vaksinen. Tror stikkene gjorde vondt. Helt utrøstelig i en time, til og med mor måtte gråte en skvett... Fikk gitt ham Paracet og da ble det bedre etter ca en halv time... Nå går snart virkningen ut, og jeg er så spent på om han sover hele natten eller våkner snart... :o/

Skrevet

4900gr (2800). Ikke fått så store muskler enda jeg :)

Skrevet

ok, da får æ sitte klar me puppen æ oxo. hvis d blir skikkelig fælt for ho, så bynne sikkert æ oxo å grine, tårene feller lett her i gården!! korsn paracet ga du han? sånn stikkpille? får håpe han sover godt i natt da:) korsn feber -måler har dåkker?

Skrevet

oi, ja d va en stor gutt.. godt å vite at dem legg på sæ!!

Skrevet

Da han gråt på helsestasjonen var det bare sånn "vanlig" ha vondt gråt, men da han gråt her hjemme var det skikkelig fælt. Har aldri hørt ham gråte så sårt før, jeg...

Har Paracet stikkpiller. Anbefaler å ha det i hus før den dagen du skal vaksinere, spør på apoteket så får du riktig styrke! Helsesøster sa også det i dag. Hun sa at jeg burde kjøpe med meg på vei hjem...

Gutten gråt så veldig, så jeg tok meg ikke tid til å måle feberen heller, jeg. Tror det var selve stikkene som gjorde vondt, han virket ikke så varm. Men vi har et "vanlig" termometer, men dette med myk tupp, visstnok litt mer behagelig. (Men har ikke prøvd det!) Men det går vel ann å kjøpe sånn baby-termometer også, da kan man ikke stikke det for langt inn...

Skrevet

Men musklene er på vei!

Blir vel kvinnelige Schwartzenegger alle sammen! ;o) Hi, hi...

Skrevet

Min jente er 5470 og 59 lang. Fødselen var hun 2790 og 48 cm

Hun er akkurat 3 mnd

Skrevet

skal huske å kjøpe stikkpilla og sjekke om de har no bedre termometer enn d vi har fra før..

Skrevet

bor ikke du i bergen? va vi på føden samtidig?

Skrevet

Jente, 3 mnd, var 3780 og 50 cm da hun ble født, på 3mnd kontrollen var hun 62 cm og 7,4 kg :) en søt liten bolle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...