Gå til innhold

han er så hissig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

usikker jeg nå..liker ikke at han er slik..kaster blader og ting i veggen nå han skriker til meg..virker som han vil vise hvem som bestemmer ved å gjøre meg svetten..

skrek jeg fikk ha litt respekt fordi jeg bestilte tlf med abonnomang..vi har felles ønonomi.vet vi har dårlig råd..men hallo har da litt å si over pengene jeg og??

synes dere ikke det er litt psykopatfakter??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... dette høres mildt sagt litt usunt ut. Har du snakket med ham om hvordan du føler det? Verken fødte eller ufødte barn burde ha slike omgivelser. Ta det opp med jordmor/helsesøster og gå gjerne på samlivskurs, ta det ved rota!

Skrevet

jeg vet ALT om dette.

jeg skal gå i fra samboeren min nå( som snart er far til vårt barn nr 2). Ikke så veldig gøy dette, men han sliter med sinne og frustrasjon. takler overhode ikke noen form for motgang. det kan bare være noe lite som at han ikke kommer inn på internet. da vil han kaste pc`en ut av vinduet og skriker og kjefter og skylder på meg....

han er mega-hissig. kan nevnes at han også (i vilt raseri) har knust glassdøra,knekt stoler,knust tallerkener,truet med å slå osv.)

dette vil jeg ikke at sønnen min og neste mann skal vokse opp i....så så lenge han ikke vil skaffe seg hjelp (eller samlivs-terapi),så går jeg i fra han.

må skåne barna.

du må gjøre han klar over at dette skremmer deg og kan ha veldig uheldige konsekvenser for barna.

dette er helt klart psykopat-fakter!

min mann har sterke psykopatiske trekk!

han sier han ikke vil være så sinna....men,han er UBEREGNELIG BEREGNLIG..hvis du skjønner....

han kan klikke når som helst...men,som regeler vet han hva han driver med ...som.feks å true med å slå...for da har han KONTROLL på meg og situasjonen. Så han vet innmari godt hva han driver med og at sinnet hans kan ha den effekten at jeg gjør ting han vil jeg skal gjøre, eller ikke gjøre.

dette er veldig skummelt.

ta sinnet hans på alvor for guds skyld!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...