Gå til innhold

Symptomer...


=)Line

Anbefalte innlegg

Tirsdag (en uke etter EL) fikk jeg smerter (stikking?) i underlivet. Onsdag kveld også noe som kjentes ut som stikk. Og fra onsdag har jeg blitt mer og mer kvalm! Ikke kasta opp eller noe, men føler meg ganske uggen. Litt i anfall, spising kurerer det. (Men har ikke lyst på mat, egentlig.) IKM ikke før 26.. Kan det være symptomer så tidlig??? Første måneden vi prøver.. Og vet ikke om jeg tør å håpe, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg venter mensen på søndag og har hatt merkelige "smerter" i underlivet i ca en uke nå dvs fra ca en uke etter el. Jeg vet jo heller ikke om jeg er gravid så det kan jo være noe helt annet, men uansett så pleier jeg ikke ha det sånn i magen. Får håpe på det beste for oss begge to:-) Jeg venter spent på om mensen kommer eller ikke og prøver å skru ned forventningene. Er første mnd for oss også.

Lykke til iallefall og skulle vi være gravide begge to så treffes vi vel her inne igjen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det lykkes for begge to, da. =) Jeg er i alle fall enda kvalmere i dag.. Bare begynner å lure på hvordan det skal bli hvis jeg blir kvalmere og kvalmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm sist søndag første gang, skikkelig uvel, og det var vel egentlig en uke i hvertfall før forventet mensen. Og det er jo tidlig.... testet positivt på mandag (og tirsdag, torsdag og lørdag - snakk om å ikke tro på testene!) Etter det er kvalmen blitt ganske "svak" for å si det sånn, men kommer til samme tid hver dag. Dermimot er jeg så trøtt at jeg holdt på å sovne flere ganger på jobb i dag! Hjelper ikke hvor mye jeg sover...blir kjempetrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...