Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 ??? er så usikker på om jeg skal vekke han eller ikke når han bæsjer i søvne?? vi hører godt at det har kommet noe, for det spraker greit for å si det sånn! hehe.. er det dumt å la han sove videre til han våkner av seg selv??
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Vi pleier å vekke henne og skifte på henne fordi hun blir veldig fort sår i rompa.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 ok, han er ikke sår, og har aldri vært det heller, så da kan jeg sikkert la han sove. våkner sikkert innen en time uansett.. takk for svar
firemerkersmør Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 Min blir ikke sår, så han får ligge.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Pleier å bytte på han mens han sover. Det går helt greit. Han blir fort sår, så tør ikke la han ligge.
Molait Skrevet 20. oktober 2006 #8 Skrevet 20. oktober 2006 Kommer jo litt an på når det skjer. Vet jeg at han våkner om en times tid får han ligge. Sover barnet hele natten og dette skjer rett etter leggetid..ja jeg lot nå ikke min ligge i 8 timer med bæsj:) Kanskje du ikke trenger vekke ham? Bare ta det der hen ligger, om det ikke er voldsomme mengder da..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå