Gå til innhold

Nå er dere ikke så tøffe i trynet.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan, Knerten sover og jeg kjeder meg. Ja da jeg vet, det er en million andre ting jeg kunne ha funnet på.

Men det blir kanskje noe å le av her i kveld, eller i morgen kveld.

Utrolig hvor gøy man kan ha det med noen man ikke kjenner.

Håper 13åringen din Attpåklatten, har fått sove i natt. Så hun ikke går å er engstelig for at du skal skyte pappa`n hennes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjedet deg ferdig?

Skal du begynne å leke nå?

Tenker Klatten sin 13 åring har hatt en god natt, eller så har hun nok vært frempå her for lenge siden :o)

Skrevet

Ha ha ha, ja hun har sovet som en stein i natt hun! Tror ikke hun var så fryktelig bekymret, hun synes bare at mamman er klin gæærn og det stemmer jo forsåvidt - om enn på en positiv måte:-) I dag har dagen liksom bare gått fort og vi har akkurat kommet hjem fra harryshopping i Sverige. "Tvang" med meg sambo, 2 døtre og ei venninne av 13-åringen og har vært på polet og kjøpt rødvin, vært på helsekosten og kjøpt Ryllik te(for jeg har nemlig fått tilbake tante Rød etter nesten halvannet år og har det til dels kraftig:-) og det hjelper mot tynne slimhinner:-) Kjøpt mat, colabokser, godis (MAAAASSSSE) og masse annet som vi egentlig ikke trenger.....Jo, forresten, fikk kjempefin reiseseng til Hannah for 200,- på Babybutikken på Nordby!!!! Carena er merket og den hadde kostet 699. "Skremte" storesøster og sa at hun nå kunne "få lov" til å ha Hannah på rommet sitt i natt;-) Oi oi oi for et leven - ha ha ha - det var visst IKKE aktuelt, for hun skulle nemlig sove lenge i morgen:-) Tjihiii, godt hun vet at jeg er en ordentlig ertekrokmamma;-)) Det eneste som mangler nå er Senfredag med Thomas og Harald, så var denne dagen over også.......som tiden flyr!

Skrevet

Ryllik te... hmm aldri hørt om, selges ikke i Norge eller??

Skrevet

Joda, du får kjøpt den i helsekost, som løs te. Nå er jeg på min 2.kopp ikveld. Pleier å funke ganske raskt - heldigvis......

Skrevet

....men denne gangen må det tydeligvis hardere skyts til.........sukk.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...