Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Nå er det 6 uker siden jeg fødte, og til uken skal jeg på kontroll hos legen. Jeg har siden fødselen latt underlivet bare være....ble klippet og revnet litt under fødselen. Så det ble en del sying for å si det sånn! Har dusjet hver dag og da spylt det grundig og latt det lufttørke/klappet det tørt med håndkle. Har følt at ting gradvis har blitt bedre, og tenkt at jeg bare skulle la naturen ordne opp Men nå fant jeg ut at jeg skulle manne meg opp og kjenne litt etter og titte litt for å se hvordan det sto til der nede Da jeg kjente inn i skjedeåpningen var det akkurat som om jeg har en liten ballong der! Den gav etter når jeg trykte lett på den, og jeg kommer liksom inn i skjeden med fingeren, men det føltes liksom ikke helt normalt! Jeg er redd det er noe som er gale!? Det gjør ikke vondt noen sted, og da jeg tittet ser det ikke noe gale ut, bare det at jeg ser jo denne "ballongen" da.... Sorry at det ble veldig detaljert dette her, men nå gruer jeg meg til legebesøket neste uke! Tenk om det er noe gale som jeg burde ha oppdaget før!? Er det noen andre som har opplevd noe lignende eller som vet om dette er "normalt"? Er det kanskje bare en liten hevelse eller...?? Håper noen kan svare... Velger å være anonym på denne
Lindaes Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kikket ikke nede hos meg før det var gått mange mnd,så du er tøff synes jeg. Det er sikkert ikke noe galt.Kan hende du er litt slapp der og det henger litt:) Har lest at det kan skje.Eller kan hende det er sånn.Jeg verken kikket eller kjente før det var godt flere mnd som sagt,så jeg vet ikke.Kan jo hende jeg og var sånn:) Driver du med knipeøvelsene??De er veldig viktige å huske å gjøre!! Kroppen kommer seg kjapt,jeg var helt fin der nede etter 4 mnd tror æ
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Takk for svar! De lnipeøvelsene må jeg kanskje bli flinkere på ja
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Det er helt sikkert ikke noe farlig! Så får du bare vente å se hva legen sier:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #5 Skrevet 20. oktober 2006 Hei 6mnd siden jeg fødte nå! Tittet selv for første gang for en mnd siden... Da oppdaget jeg to små "ballonger", eller hud "totter"... Var hos legen for celleprøve. Den viste ingen ting. Han hadde egentlig ikke peil på hva det var da. Men mente det bare var hud og ikke noe farlig... De gjør ikke vondt, ikke en gang når jeg klemmer på de.. Men har ikke hatt de tidligere.. Jeg skal til gynekolog med ultralyd. Det er fordi jeg vi se "inni" om det er noe der som ikke skal være der. Tenker da å spørre henne og. MEN; haddde det vært noe farlig ville legen sagt det... Så derfor er det nok ikke det. Huden har jo blitt strekt no ENORMT, så det er vel sikkert noe som ikke har gått tilbake, tenker jeg da.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå