mai mammaen til to Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 datteren min sin tissebleie etter natten og den jeg skiftet i sted luktet rart... mye sterkere liksom...kan det være urinveisinfeksjon? eller kan hun bare ha drukket for lite?men det er også rart siden hun hhar hengt mye mer i puppen i går og i dag enn på mange dager......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg ville ringt legen og hørt. Tror du får kjøpt en test på apoteket for å ta urinprøve av baby. Kanskje greit om du skal til legen med henne. Om det er en infeksjon bør den behandles så raskt som mulig!
Mathoka Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Ved UVI blir det sterkere tisselukt (litt søt og ekkel) og det kan også gjøre at hun blir tørstere. Tror det går an å kjøpe sticks på apoteket og teste selv. La henne drikke ofte...
mai mammaen til to Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2006 eg ringte legen og de sa jeg måtte kjøpe sånn urrin test til baby og komme inn med..sambo er på vei for kjøpe sånn nå...stresset han litt opp på jobben..hehe... håper virkelig at det ikke er det hun har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå