Gå til innhold

Er du fornøyd med din Super Nova babycall????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skulle være så utrolig god, men jeg er ikke så fornøyd med min.

Den slår inn og skurrer hele tiden, er det vanlig?

Føler at den slår inn i de elektriske tingene, men det bør den vel tåle?? der finnes vel nesten ikke huse uten trådløs tlf/ mobil/ data osv.

Vil gjerne hører om det er det samme hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dette problemet. Har nok noen ganger slått inn på lyder som ikke er ham, men er ellers superfornøyd med vår :-)

Skrevet

Er kjempefornøyd med vår.

Har ikke merket at den slår inn på noe annet enn om mobiltlf ligger rett ved siden av og det ringer eller kommer en melding, men såpass må man nok forvente. Har ikke slått inn på hverken trådløs tlf, nett, data el. lignende.

Skrevet

Superfornøyd.

Jeg har den gamle analoge som ble kjøpt for 6 år siden.

Fungerer som bare det...

Skrevet

Er fornøyd med vår. Kanskje du kan prøve å bytte kanal?

Skrevet

har prøvet de fleste kanaler, men tror jeg sender den på rep.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med vår...

Ikke fordi den slår inn for mye, men skrekkelig dårlig rekkevidde.

Den klarer ikke å gå gjennom en (gipsplate)vegg, 15 meter og ut vinduet... Så hvordan skal jeg få tatt meg en dusj mens minsten ligger ute og sover, da?

Og hvordan få den til å rekke fra foreldresoverommet, gjennom to (gipsplate)vegger og inn på barnerommet?

Nei, jeg skal kjøpe meg en ny en!

Skrevet

Er ikke helt fornøyd jeg heller. Rekkevidden er ok, har gått litt ut med den også, så fungerer på litt avstand og gjennom diverse vegger min!

Men min har også slått inn og skurret mye. Skiftet kanal på de nå nylig, og om det er tilfeldig eller pga det vet jeg ikke, men nå er det bedre! Så prøv det først og se om det hjelper! :-)

Skrevet

Ikke fornøyd! Høres ut som det går et helikopter i bakgrunnen hele tiden, uansett hvor i huset den står. Blir nødt til å reklamere på min.

Skrevet

Kjempe fornøyd!!!!!

Ikke noen problem med skurring eller dårlig rekkevidde.

Skrevet

kjempefornøyd, hverken skurring eller annet krøll og rekkevidden er enorm t.o.m gjennom betongvegger.

Skrevet

Joda, er fornøyd, men skurrer litt når babyen kommer med en lyd. Fikk prøve en annen baby call en forrige helg (Phillips?), og lyden var helt annerledes. Hørte bare selve babyen, ikke den skurringa og klikkinga først.

Noe som jeg synes er dårlig, er at når batteriet er dårlig (dvs utladet) på Baby-enheten, så piper den både i foreldre-enheten OG baby-enheten. Er det strengt tatt nødvendig at BABYEN skal våkne når baby callen går tom for strøm??

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår. Dere som syns den bråker veldig, har dere dratt antenna helt ut? Vi var ikke oppmerksom på det i begynnelsen og da bråket vår veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...