Gå til innhold

Igår begynte lille frøken Hannah å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....øve på krabbing! Vi var hos søsteren min i hele går og hun satt i stolen sin, med en stor puff med skinn på. Der lå Hannah på magen og lekte. Plutselig reiser hun seg i full krabbestilling (har gjort det en stund nå) og begynte å krabbe forover!!! Vi satt helt sjokkert rundt henne og så, og når vi begynte å le så ble hun ellevill:-) Ville prøve mer og mer og mer......noen ganger klarte hun å koordinere armer og bein, men ofte landet hun på magen, sprellende med armene og beina:-) Vi fikk heldigvis filmet seansen med videokameraet til søsteren min. Og utrolig spesielter det for oss alle, at den som hele tiden var i skjermen sammen med Hannah og hennes første krabbetak, var tanten som hun ikke vil få oppleve som stor jente:-))) Det er i slike øyeblikk man virkelig blir vàr akkurat "øyeblikket", og gleden og sorgen er hånd i hånd......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så koselig! Nå ble jeg helt rørt, måtte felle en liten tåre i landskapet her på jobb :)

Skrevet

Det rant noen tårer her også kan du tro:-)))

Skrevet

Så bra!

Verdifull film det på mange måter!

Skrevet

Ja, det er helt klart.......Er så glad for sånne øyeblikk.....

Søster har mange gode ordtak, hun har blant annet ett: For all love given - love returns

....og akkurat sånn er det. Hun har gitt masse kjærlighet i hele livet sitt og nå får hun i retur alt hun har gitt ut......Noe å tenke på for alle og enhver egentlig.....

Og på svareren sin har hun følgende beskjed: Hei, jeg kan ikke ta tlf akkurat nå, men legg gjerne igjen en beskjed - og husk: Det handlar om kärlek:-)

Skrevet

Så gøy at Hannah kommer sterkt etter:-). Så koselig at det var din søster som fikk oppleve det først. Fikk tårer i øynene når jeg leste det.

Mamma ble foresten operert i går. Operasjonen gikk bra, og hun er faktisk hjemme i kveld. De har visst også funnet noen forandringer på hennes lunger og hovne lymfekjertler.

Har pratet lenge med henne ikveld. Hun har det fint. Hun er utroligt optimistisk. Hun sa.... Nå skal her leves!!!!!!!!!!!!!!. Pappa og jeg selger huset, han er uansett for gammel(77 år) for å greie og følge opp alt med det. - Nå skal jeg pleie mine hobbier som er dans og reise. Sette sprett på penger....

Hun gleder seg veldig på og dra på tur med oss i februar. Vi får bare håpe at hun ikke er mitt under en behandling, som gjør at hun ikke kan reise.

Ha en fin kveld

Skrevet

Å så godt å høre at hun er optimistisk!!! Det er så viktig for henne fremover:-)) Og supersmart å selge huset - de har virkelig tatt dette inn nå og gjør det som er best for dem - nemlig LEVE NÅ!!! Hipp hurra!!!

God kveld til deg også Ronja:-)))

Klem fra meg

Skrevet

Ja er det ikke topp... Lurer bare på hvor de skal gjøre av alle ting, som de har samlet på seg??... Modern har nemlig samlemani:-)))...

Nå hør jeg at de ler godt der oppe på kjøkkenet... tror jeg må gå opp og se jeg:-))

Skrevet

Så flink hun er!!!!!!

Og så utrolig fint at det var hos tante at de første "stegene" kom! Krysser alt jeg har for at tanten og Hannah fortsatt ¨får mange fine stunder og opplevelser sammen!

Stor klem fra

Skrevet

Jeg er helt enig med Attpåklatten - flott og viktig at de er optimistiske! Der er så viktig å bruke tiden sin på det som faktisk betyr noe.

Håper dere alle får en fin tur, og at moren din er i form akkurat da c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...