Emilia buenita Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hallo! Nå lurer jeg på hvem som har tjent opp fødselspenger og da kanskje har ihvertfall passe god råd. Og hvem har ikke fått gjort det, fks pga skole, ikke fått jobb, osv... Jeg fikk selv ikke tjent opp, så begynte å jobbe når vesla var 4 mnd, har IKKE veldig bra råd nei:(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har tjent opp. Får ca 8000 kr pr mnd pluss stipend og barnetrygd. Pappaen tjener bra i tilleg så vi klarer oss bra:) Jeg gikk på skole og jobbet hver dag ved siden av,funket supert og veldig glad for det nå
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har fast stilling i kommunen,og har tjent opp fødselspenger. jeg har valgt 54uker permisjon, og har da 80% lønn. merker at det er 3000kr mindre. samboeren min studerer og jobber 50% stilling på kvelden, så han får stipend+forsørgerstipend og lønn+kveldstillegg. vi greier oss ganske bra, egentlig. og er det noe vi vet vi trenger ekstra penger til, så jobber han bare ett par nattevakter som utgjør ca 800kr pr natt.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har opptjent fødselspenger og får ca 5500 kr i mnd. Så får jeg barnetrygd og fullt stipend fra lånekassen. Fikk også omgjort en god del av lånet mitt der. Sambo tjener bra, så vi har ikke dårlig råd, men vi har nettopp kjøpt leilighet, så vi har det lånet + billånet, forsikringer og husleie. Så kommer klær, mat, strøm... Men vi har ingen grunn til å klage Unner oss det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå