Gå til innhold

ADVARSEL til alle som skal begynne med fast føde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere er forberedt på at bæsjen kommer til å stinke noe alvorlig jævlig....hehe

Skiftet bleie på lillegull i stad og jeg måtte virkelig anstrenge meg for å ikke rope ut. Syns det bare lukter verre og verre, og for å ikke snakke om at bæsjen ser ut som noe et romvesen har sluppet...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, her er det og sånn. Alle regnbuensfarger og...skvatt jeg første gangen jeg hadde gitt han gulrotpurè. Syntes det fortsatt lukter vondt,men nå syntes jeg nyfødt bæsj stinker også. Hehe, lukter en blanding av søtt og bæsj.

Skrevet

hahaha,det har jeg også merket.Begynte med grøt og middagsglass for noen uker siden og skal si det ble en andeledes lukt ja.dessuten må gullet trøkke mye mer for å få bærsjen ut,virker nesten som han sliter litt noen ganger.

Skrevet

Her blir mini helt rød i toppen og han trykker liksom med hele seg.hehehehe

Skrevet

Stinker ja, nå skjønner jeg hvorfor de bleiebøttene har andre poser til babyer over mnd :-)

Dere med baby som presser og tar i: De har ikke hard avføring vel? Prøve sviskesaft eller malt dersom de sliter unødvendig mye med å bæsje, det kan hjelpe.

Mange får hard avføring når de får fast føde nemlig.

Skrevet

Jepp og værre blir det. Bæsjen til eldstemannen på 2 lukter rett og slett dritt :-) Men man blir vant vettu.

Skrevet

skvatt ganska første gangen jeg hadde gitt ham blåbærpure, han bæsja blått!! >:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...