Puttipluttipott*har født* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er her, 8 dager over i dag og ingen tegn til fødsel enda.. Har prøvd det meste...I går ble jeg forsøkt strippet, men kom ikke til da jeg ikke hadde åpning, men dyttet og dro litt oppi der, var hos akupunktør og hadde sex. Men ingen resultat enda...Burde vel kanskje merket noe i løpet av natten om det skulle hjelpe, eller? I dag får jeg vaske huset for å se om det kan hjelpe, hehe.. Trenger masse fødestøv her nå. Lykke til alle sammen. Hvordan går det med dere andre?
mooki Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Hei jeg er her enda 6 dager over , har hatt tegningsblødning i 3 dager så håper det skjer i dag:-)Sex hjelper jo for modningen så kan nok hende virkningen ikke kommer med engang ,men snart:)) Lykke til !!
Edelweis Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 7 dager over...! er her enda. sr ikke ut som om det blir noe med det ørste heller!
Boogie Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er her enda, 3 dager over UL / 5 dager over egen termin......Fødte to uker før sist, så føler meg som om jeg er på tredje uke over, he-he ;-) I dag har jeg gått i trapper og skal lage noe skikkelig spicy til middag. Må da snart skje noe??? Har hatt masse kynnere og murringer i en hel måned nå, men ennå ingen åpning eller andre tegn på nært forestående fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå