Gå til innhold

Møkka dag....


2 på jorden og 1 i himmelen

Anbefalte innlegg

 

Uten for regner det i stri strømmer...

Her inn triller tårene i strie strømmer.....

I dag er det 2 år siden den lille gutten vår døde i våre armer, 12 dager gamel. Det er grusomt å tenke på, alt som skjedde på denne dagen for 2 år siden, det å ringe til besteforeldre å si: "han er død".......de orda er vonde selv i dag, to år etterpå.....

Skal reise ned på kirkegården og tenne lys og sette nye røde roser, hva annet kan vi gjøre for han..??? ved siden av det å ha han i våre hjerter.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler med deg!

for meg var det veldig godt og ta en tur på kirkegården, og bla i barne albumet hans, og tenke på den tiden vi faktisk hadde med han!

 

sender deg en stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

har tenkt på deg her til morgen. Har tent et fint lite lys for Håvard og håper han fra himlen ser hvor mye hans mamma og pappa lengter etter ham.

Dere har gitt ham noe som alle streber etter i livet og som bare de heldigste opplever: en ubetinget kjærlighet som for evigt vil tilhøre ham - et veldigt spesielt sted i hjertet deres som bare er hans.

 

Her regner det også men jeg håper det snart stilner -likeså dine tårer.

 

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel tårene hadde stilnet til jeg leste innlegget ditt. Så utrolig vakkert skrevet, tusen tusen takk.

 

klem fra

tina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en trist dag du og dine har i dag, føler med deg i sorgen.

 

Jeg tenkte å titte inn på minnesiden, men kommer ikke inn.

Noen som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

 

vet de er noen som har hatt problemer med å komme inn.... men de har kommet inn rett etterpå.

 

Så det er ikke noe triks for å komme inn på siden

 

web.mac.com/geiraker

 

Håper du kommer inn....

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ord blir bare tomme når man leser om andres sorg, men jeg kan sende ihvertfall mange varne tanker og klemmer. var inne på siden den 20 og skulle skrive noen ord til dere i gjestebok,men virka ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...