Gå til innhold

Må nesten nevne det her også:

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er poden 1 år!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis til poden =0)

tenker det blir feiring i dag da.

Skrevet

Gratulerer, jeg tror jeg lå i min dypeste søvn da du kunngjorde dette. Men sånn er det når man bor et lite stykke unna Norge..

Håper dere hadde fin feiring.

Skrevet

ÅÅÅÅ, for en goding! Og så fin han er med briller, husker du skrev det på skravlesiden :)

Gratulerer så mye med dagen!

Skrevet

gratulerer so mykje, tenkjer du syns dette året har gått fort!!!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper dere får en fin feiring:-)))

Skrevet

Gratulerer - gratulerer!

Håper dere har hatt en strålende bursdag :o)

Skrevet

Takk takk!! =)

Nå sover han duppen sin, og jeg skal bake kanelsnurrer.

Selskap klokka 17:00.

Trist at mannen min er innlagt, men vi får greie oss som best vi kan vi andre, da.

Ballonger og noen ande godsaker mangler enda, så etter at han våkner, blir det tur på butikken.

Ole Brum skal stå for selskapet, selv om jeg heller ville ha pingviner på fat og kopper osv....Men Ole Brum er jo en ok type han og,da.

=)

Forresten,......han er akkurat 1 år NÅ!

Skrevet

GRATTIS!!!

Utrolig så fort tiden går. Husker godt innleggene dine, når du satt på nattevakt med høgt blodtrykk. .... Ja, tenkt nå er det 1 år siden.

Skrevet

Ganske ironisk at akkurat på 1 årsdagen er det gubben som er innlagt for høyt blodtrykk (i tillegg til andre ting)....

I dag snødde det! Masse,masse snø....20 cm minst, og det var det ikke meldt, så det ble kaos på veiene.

Glad jeg ikke jobber i natt, for jeg kan tenke meg ambulansene kjører ut til mange bilulykker.

Så lillegutten fikk snø på bursdagen sin.

Han kikka opp mot himmelen, og strakte ut de små, lubne fingrene sine og prøvde å fange snøflakene som sakte dalte ned i store stjerner...

Godungen til mamma =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...