Gå til innhold

Gutten min rullet seg rundt i går:)


Molait

Anbefalte innlegg

Ja blir forigårs nå da men, om man er nøye på uret.

 

Lå på magen og løftet seg opp og rullet seg rundt på ryggen. Husker ikke når de skal kunne dette jeg, men koselig var det lell:) Nå begynner de å bli store!! Store i den forstand at de er bittesmå forsvarsløs nurk enda, men er litt mer enn en bylt som bare spiser og sover:)

 

Måtte jo bare si det til noen..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten vår ruller seg også rundt, men jeg tror ikke det er rulling, men at hodet blir så tungt at han tipper over :) Ser iallefall sånn ut!

 

Enig at de er blitt store! Litt mer baby og mye mindre spebarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de skal jo ikke kunne det før senere. Men Edvard har nå gjort det mange ganger. Meeen da er de iaf sterke nok i nekken til å løfte hodet så høyt at det blir så tungt at de ruller over...hehe.

 

Spedbarn er de vel de 6 første ukene, så er mye mindre spedbarn ja:)

 

Og tror det der med hva når er stort sprik. Vår holdt hodet tidlig og la på magen på armene tidlig. Derimot ikke så flink til dette med å imitere uttrykk. Greit med smil, men ellers bare ser han dumt på alle grimasene mine..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotte pleier å rulle over på rygg nesten hver gang hun ligger på magen..Men det virker å være forde at hun løfter hode så høyt at hun tipper over..

 

Er så kjekt nå når det er litt mer som skjer..Føler at hun har blitt så stor=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alver løfter også hodet så høyt at han nesten tipper. Ruller ikke rundt enda. Flink til å herme etter meg når jeg rekker tunge tl han. Tror han synes det er morsomt fordi han begynner nesten alltid å le. Han også begynt å "snakke". Hermer etter lyder vi lager og le høyt. Han er så søt :-))

Tror han klør veldig i gommene. Den siste uken har han begynt å gnage intenst på hendene sine. Gjør det hele tiden (ikke sulten) og vil heller dette enn å suge på smokken.

Sikkert noe som rører på seg, selv om ikke tennene kommer ut på en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Theodor tippet rundt sånn i går, og havnet da utenfor teppet, slik at bakhodet traff gulvet. - Det var jo ikke store "kakken", men nok til at han illskreik og jeg fikk skikkelig ondt inni meg, og var redd ei stund for om han virkelig kunne ha slått seg. - men like etterpå smila han og pludra som vanlig, takk og pris! :-)

Han gnager også noe veldig på hendene sine, er så søt når han ligger der intenst konsentrert om å få mest mulig hand inn i munnen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...